Weet iemand misschien of heel gevoelige tepels alleen een verschijnsel is omdat ik gestopt ben met de pil (4 weken geleden) of kan het ook een teken van zwangerschap zijn? Ze zijn ook harder dan normaal en donkerder van kleur. Naast deze heeeeele zere tepels heb ik ook het gevoel alsof ik een enorme buik heb vergeleken voorheen. Ik zou nu eigenlijk ongi moeten worden....misschien hoop ik wel teveel.
Zijn inderdaad tekenen van zwangerschap, maar niet te vroeg juichen. ik zou toch nog afwachten en over een paar dagen of morgen testen. Ik ben de laatste tijd erg misselijk in de ochtend, heb deze gevoel nooit gehad. voor de rest voel ik niks, soms steken in mn rug ik kan pas volgende week testen....dusjj veel succes!!!!!!
Dit had ik vorige week ook, die pijnlijke harde tepels. Kijken ernaar deed al pijn! maar ik heb negatief getest zondag, maar ben ook nog niet ongesteld geweest, dus het kan alle kanten op, ik hoop voor jou de goede! Mijn buik was ook opgezet, maar heb het idee dat die nu minder is. Dus ik ga er voor mezelf van uit dat het niks is. Als je nu ongi zou moeten worden, zou je al kunnen testen he. succes!
Ik wil niet al je hoop de kop indrukken, maar vorige cyclus (mijn eerste, nadat ik met de pil gestopt was) had ik ook zulke gevoelige tepels. Heeeeeeel irritant, maar achteraf bleek het "gewoon" een voorbode van de ongsteldheid te zijn. Ik hoop natuurlijk dat het bij jou een voorbode van iets heel anders is!
hey, ook ik heb hier last van gehad na mijn eerste stopmaand van de pil. ikkon de druppels vd douche niet een sverdragen. ik ben alsnog ongie geworden dus het kan ook ontpillen zijn....
Bij mij dus net zo... In de eerste ronde ontzettende last van m'n tepels gehad, echt supergevoelig! Ook had ik het gevoel alsof m'n buik enorm gegroeid was. Nu in de 2e maand heb ik dit alles niet meer. Ben bang dat het écht ontpillen is, maar ik hoop voor je dat het wat anders betekend natuurlijk
Ik heb ook last van gevoelige tepels. Ben in mei gestopt met de pil en tot op heden nog niet ongi geworden. Ik kan niet zwanger zijn want we vrijen nog met rubbertje. Als dit een voorteken van de rode duifels is ben ik blij met mijn zere tepels!! Maar voor jou hoop ik natuurlijk van niet.
Helaas was het gewoon ontpillen. Het is nu stukken minder en ik heb mijn menstruatie gehad. Hopelijk wordt het nu niet iedere maand zoals nu! Bedankt voor jullie reacties.
ik heb last van mijn borsten en dan aan de zijkant maar ik kan pas over drie dagen testen liefs samantha