Ik ga eigenlijk gewoon maar uit van de , heb ook al lichte, hele lichte, ongi-krampjes. Nou, eigenlijk meer druk dan kramp... En mijn boobies doen nog zeer. Maar meer voel ik niet.... Maar ja....stelllllllllllll....dat dit de innesteling is? Dan moeten de verschijnselen nog komen toch? Want heb je nou meteen verschijnselen na de bevruchting? Of pas na de innesteling? Het tweede toch?
Na de innesteling...lijkt mij...dan gaat je lichaam toch pas van alles produceren en doen? Pfff, hebben allebei al grote kids, maar we zijn nog leken , hahaha!
Ow, heb jij ook al een groterd? Hiihihihih.....wist ik niet. Ja erg he....maar ja...dat is het hem nu juist... Bij mijn eerste zwangerschap had ik zo snel al klachten.....
Ja, ik heb een zoon die bijna 12 word En een zoon van 4! En als ik daar naar terug kijk, die zwangerschappen...Ik werd pas in week 6 ofzo misselijk ...een paar weekjes maar. Maar de symptomen ervoor, nee, kan niet zeggen dat ik toen symptomen had :-s
Mijn laatste ongi toen was op 4 sept. 9 sept heb ik geklust en daarna niet meer omdat ik een paar dagen erna meteen erg misselijk was....ik dacht dat ik de griep had... Supersnel eitje dus en snelle verschijnselen zou je zeggen....
Ha, die van mij is 13...ahhaha....we zijn gister naar pubercursus geweest... Je zou toch bijna hardhollend de pil weer gaan halen...
meid je kan er niks van zeggen dat zag je nu deze maand wel bij ninet die was er bijna van overtuigd dat het niet kon omdat haar eitje (volgens de temp) op vrijdag was,haar menneke pas zaterdag thuis was, en of hij moet superzaad hebben gehad wat na 5 dgn nog leefde of (en dat lijkt me aannemelijker) dat haar eitje gewoon langer heeft geleefd dan wat ze doorgaans zeggen (8 uur)...zo zie je maar weer de wonderen zijn de wereld nog niet uit... gewoon positief blijven meid
Dat gek maken doe ik dan wel voor iedereen, word lichtelijk gek van mezelf Heb geen pijnlijke tieten, zit wel verstopt met als gevolg vanochtend gruwelijk aan de sptterpoep te zijn geweest, ben niet lekker en mn lijf doet raar Zwanger of niet? Kan het nog niet testen want durf niet goed die midstreams te gebruiken met 3 a 4 dagen voor mn NOD, en met iets anders als ochtenurine grrrr, en dan jezelf ff voorstellen dat het pas onze 1ste ronde is, ben net gestopt met de pil en nog niet 1 normale ongi gehad, hoezo gek?
hey sandra gaat het nog een beetje? Ik had bij mijn vorige zwangerschap eigenlijk gelijk na de bevr. allerlei klachten, maagzuur en heel veel witverlies. daar heb jij nu toch ook last van? Ik hoop dat dat ongi gevoel van een eventuele innestelling komt. succes met wachten hielkje
NouHielkje,...het is niet echt witverlies....het is meer wit/doorzichtig slijm.....net als wanneer je vruchtbaar bent... Das nou juist het rare ervan. Maar we gaan ermaar gewoon van uit dat het de voorbode van de zijn en dat ik dit keer weer een korte cyclus heb... Maagzuur heb ik eigenlijk dit keer al vanaf de eisprong... :-#
wat jammer voor je san. Je had het inderdaad goed aangevoeld. Ik hoop dat je het weer een beetje van je af kan zetten. En voor de volgende ronde heel veel suc6. Hielkje
he meis, wat klote weer... en wat raar ineens zo'n korte cyclus.... Hoop dat je je snel wat beter voelt en weer vooruit kunt kijken.... Liefs, Daan