Pffff steen op mijn maag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamalieske, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Nou dames,

Ik ben nog niet Ongi geworden maar dit is de eerste ronde (zonder eerst ongesteld te zijn geweest) nu heb ik al vanaf woensdag het gevoel of er onder mijn borsten 3 bakstene op mijn ingewanden drukken.
    Ik voel letterlijk alles zitten als ik naar het toilet ga, een blaasontsteking is het niet, het brand niet en doet verder geen pijn van onder dan :(

Het lijkt wel of mijn buik opgeblazen is en lucht ontsnapt er af toe wel, getver :oops:

Morgen ga ik naar de huisarts toe want de zwangerschapstest van zaterdag was Negatief :cry: Die hebben we vervroegd gedaan omdat het wel sympthomen leken en mijn vriend het wel eens wilde weten wat er aan de hand zou kunnen zijn.

Misschien iemand die dit gevoel herkend?
    Ik voel zelfs mijn eierstokken zitten als ik naar de w.c. ga, en ik krijg een dikke pens.

2. jessey

jessey Actief lid

18 sep 2006
    293
    0
    0
    secretaresse
    nieuwegein
    Nou mamalieske, zo voel ik me nou ook. Alsof een een bank net onder me borsten op me buik drukt. plas me eigen leeg (urine ruikt sterk)en laat veel scheetjes (bahhahahhaha) Dit is voor mij ook de 1e x ongi worden na de pil. Mijn borsten voelen zwaar, het tepelvlak wordt donkerder en me aderen zie je liggen wat ik voorheen nooit heb gehad. Heb het gevoel alsof ik een bal heb ingeslikt. Ik moet vandaag (hoop van niet) ongi worden. Zoals het zou zijn met de pil gebruik.

Ben benieuwd maar je bent dus niet de enige

xxxx jessey

weet niet of dit van ontpillen is (denk het wel) of dat ik zwanger ben
    heb nog geen test gedaan, wacht nog een paar daagjes
    mijn pens wordt ook dikker

:evil: :evil: :evil:

3. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Tja aan mijn borsten zie en voel ik niets het is echt heel plaatselijk, en af en toe zacht het gevoel weg en daarna steekt het weer net zo hevig de kop op.

Nu ben ik ook nog een chronisch darmpatient dus of het met elkaar te maken heeft geen idee.....
    Maar voor de zekerheid ga ik morgen naar de huisarts.

4. jessey

jessey Actief lid

18 sep 2006
    293
    0
    0
    secretaresse
    nieuwegein
    dat zou ik ook doen. en naar de ha gaan kan nooit geen kwaad. me borsten doen geen pijn ofzo.

veel sterkte bij de ha en horen we van je wat er aan de hand is

xx jessey

Deel Deze Pagina