Hoi mensen, Vandaag om half 8 kreeg ik inene erge last van buikpijn en rugpijn.Ook werd ik in ene ontzettend licht in mn hoofd en was ik kotsmisselijk. Ik heb op de wc gezeten en overgegeven plus dat ik me kapot zweette. Dit heeft 20 minuten geduurd,nu lig ik op de bank en heb ik nergens lastvan behalve soms even wat heeele lichte buikpijn. Heeft iemand hier dit ook wel eens gehad?
Was gister uit eten en toen had ik wel heeel erg buikpijn ineens en licht in me hoofd en heel koud. Dat ging pas over na een uurtje en bij vlagen enzo. Lijkt niet echt op wat jij had volgens mij. Maar ik denk dat het iets is wat erbij hoort...
Misschien gewoon even wat enorm lelijke darmkrampen? Die kunnen enorm pijnlijk zijn, met zweten en misselijkheid...en dan is het idd na een minuut of 20 over.... x Lily
ja dat was 20 minuten ongeveer. Was niet aan 1 kant maar echt mn darmen, net ofik heeel erg nodig moest. Ik was al bang voor een BBZ
Ik denk dat het zoiets was. Je "normale" lichaam gaat natuurlijk ook gewoon nog door! Dus net zoals je griep kunt hebben als je zwanger bent kun je ook last hebbe van darmkrampen, misschien zijn ze zelf nog gevoeliger nu... Als het eenmalig blijft zou ik me er geen zorgen over maken x Lily
Ik had het vorige week ook, ik ging 's morgens naar de wc en toen ik erop zat kreeg ik enorme buikkrampen, ik ging heel erg zweten en werd duizelig (overgeven net niet) na een kwartier trok het weg en had ik bijna nergens meer last van licht buikpijn maar verder niet