In de vakanties eten we ook laat. Nu dus voor mijn doen extreem vroeg (16.30 - 17.00). Wanneer we half 4 thuis komen beginnen ze al te mekkeren dat ze trek hebben en dan krijgen ze wel iets maar om 17.00 willen ze echt wel eten. Dan gaag het hele bord ook leeg. Om 18.00 heb ik dan alles wel weer opgeruimd en gaan we douchen en bezig zijn met het avondritueel en liggen ze er tussen 19.00 en 19.30 in. Nu ben ik ook in de avond nog wel even bezig met de jongste, mijn man komt thuis en dan eet ik vaak nog een keer een klein bordje met hem mee aangezien ik met de kinderen sowieso niet echt op mn gemakkie eet (zonen helpen, jongste is dan vaak wakker etc).
Meestal tussen 17.30 en 18.00 uur. Als we de mogelijkheid hebben om eerder te eten, dan doen we dat, is fijner omdat onze dochter om 19.00 uur naar bed moet.
laat tussen 7 en half 8 maar dat komt omdat mijn man laat thuis is op het moment , zodra de kleine er is en die kan een hapje eten ,eten wij samen vroeg en mijn man apart laat op zijn late dagen
Ik kan echt niet toe met maar 7 uur slaap. ..... word liever wat eerder dan de wekker wakker als dat ik zo moe en sacherijnig ben omdat ik te weinig slaap. ..... Maar ja wij moeten allemaal om 6.15 opstaan voor school. .. dochter gaat om 7.50 met de bus mee vanaf de bus stop plaats. ...dus 7.35/7.40 wandelen wij aan.... Ik kan het niet voor elkaar krijgen om twee kinderen en mezelf in minder tijd klaar te krijgen hoor....haasst me liever niet namelijk
ligt aan het eten. ...maar meeste doe ik in de ochtend, of de avond ervoor. Hou niet van koken met jengelende kinderen erbij. ...dus dan is het vaak alleen opwarmen of gewoon koken in water. Niets speciaals. Rond half vijf zodat het om vijf echt klaar is. Als ik alles nog moet doen rond half vier. ..
Vandaag om 19:26, schat ik Voorheen aten we altijd om 20u, met z'n tweetjes, zoonlief at dan eerder. Omdat ik tegenwoordig vaak om half 10 al ga slapen, doen we dat nu niet meer. Nu eten we vaak rond 18:30 / 19:00. *edit* Oh, het is 19:24 geworden. Yum!
Zoonlief en ik rond een uur of 5 gemiddeld en mijn man komt meestal pas rond 19.30 uur thuis en die helpt dan eerst douchen en dan gaat de kleine op bed en ml eten.
Ik heb eigenlijk nooit vaste tijden. Mijn man werkt onregelmatig en als ik alleen ben eet ik elke keer wel wat. Mijn dochter ook.
Rond 17.30-17.45 meestal Dan kunnen de kids nog even spelen Eventueel nog in bad en dan naar bed tussen 18.30 en 19.30
Zo snel mogelijk. Ben tussen 18 en 20:30 uur thuis, meestal rond 19:00 - 19:30 uur. Dan heeft mijn man al gekookt, dus kunnen we binnen 5 minuten aan tafel.
Hier 18:30/19:00 veelste laat als je het mij vraagt. Maar ja ivm met werk niet eerder mogelijk.... Wat zou het toch heerlijk zijn als man weer in de buurt zou werken en ik minder laat klaar zou zijn.
Altijd tussen 5 en half 6. Dit omdat ik de kids graag rond kwart over 6 half 7 onder de douche parkeer zodat ze optijd naar bed kunnen.