Ik weet er zijn erger dingen maar wil het ff van me afschrijven vanaf week 8 ziek zwak misselijk en vanaf wk 22 ook nog BI erbij..tot nu toe 9 keer opgenomen 5 keer met ernstig spugen en uitdroging en de laatste 3 keer met harde buiken en krampen en afgelopen donderdag opgenomen omdat ik er helemaal door heen zit en ik een cocktail spuit heb gehad met pijnstilling en Slaapmedicatie zodat ik een nacht bij kon tanken slaap al 2 weken hooguit 2 uurtjes per nacht..Ben vanaf wk 26 ook onder de gyn komen te staan...Vrijdag nacht om 2:30 uur wakker geworden van hele erge pijn in mijn maag denk maagbrand/zuur en niet meer verder kunnen slapen om 4:00 uur sochtends begonnen met spugen tot gisteravond 00:30 uur en weer uitgedroogd..Gelukkig daarna gestopt en ben ik mezelf weer aan het bijtanken met vocht..Was gisteren ook weer even echt verdrietig omdat ik had gehoopt dat bij de laatste spuug aanval met 30 wk dit zal stoppen en ik de laatste 10/12 wken door kon hobbelen maar helaas gisteren weer zo'n aanval en dat in de laatste 3 weken...afgelopen donderdag ook ff tegen de gyn me tranen laten gaan dat ik op ben en me heel schuldig voel tegen over mijn kleine man dat ik wil dat ie komt maar ik ben nu niet alleen fysiek op maar kan geestelijk ook niet meer....ik zeg nu ook ik hoop zooooo dat mijn kraamtijd de BLAUWE wolk wordt hihi...Maar helaas laten ze me gwn door lopen tot wk 42 als het moet en ik weet dat iedereen dat moet en voel me ook schuldig dat ik uberhaupt zo denk maar kan het niet anders helpen...en dat deed toch wel ff meer tranen lopen...ik weet niet meer hoe ik moet zitten,lopen,staan en laatst staan slapen!!...Ik hoop dat mijn kleine man niet teveel stress hiervan heeft gekregen want kan me niet voorstellen dat hij niks van heeft gemerkt... Zo ben het ff kwijt en voel me al stukje beter sorry voor mijn geklaag maar wou het toch ff kwijt
Ook hier krijg je van mij een hele dikke knuffel!!! Meis, het is zo NIET raar dat jij er doorheen zit!! Hoop voor je dat de kleine man zich snel laat zien zodat je kunt gaan genieten!!
Dankjullie wel.. Ja ik hoop ook dat ie niet zolang meer op zich laat wachten maar helaas..Hebje hier weinig over te zeggen..
Ik zou toch nog eens gaan praten met de gyn, hyperemesis gravidarum (ernstige zwangerschapsmisselijkheid) is toch vaak een reden om wel in te leiden. Helemaal met wat jij er nog bij hebt... En misschien niet nu meteen, maar toch zeker eerder dan 42 weken! elke keer uitdrogen is een onwijze aanslag op je lichaam! Je hoeft je ook echt niet schuldig te boeken dat je zo denkt! Is heel normaal als je steeds ziek bent!
Pfffffff....k snap je heel goed dat je er doorheen zit! Zouden ze je echt tot 42 weken laten lopen meis?? ...dat zou ik echt heel rot voor je vinden.... voor de baby is het beter natuurlijk om spontaan te komen, maar dit is niet vol te houden... Nou sterkte met die beruchte laatste loodjes!
ik hoop ook dat ze me willen helpen..maar tot nu kaatsen ze elke reden wat ik op geef af...ik heb ook heel hard gezegt tot hoever moet de moeder leiden..tuurlijk is mijn baby nr 1 altyd en het allerbelangerijkste maar mijn baby heeft niks aan om op de wereld te komen met een moeder dat 9 maanden al uitgeput is en eerst op moet knappen..hij heeft mij dadelijk ook nodig niet alleen nu maar idd dat uitdrogen is een hele aanslag op mijn lijf... ja hier in mijn woonplaats zijn ze niet zo van het inleiden etc...en vrijdag mocht ik weer naar huis en dan hoor je dat ze gwn 8 inleidingen hadden die dag..tja zal wel erge zijn dan mijn situatie denk ik dan...
Goed voor jezel opkomen meid! En inderdaad wat al gezegd werd over extreme misselijkheid enz dan moeten ze toch echt wel kunnen inleiden.. Gewoon op hameren, misschien op internet zoeken en dan met bewijzen komen. Als jij er zo'n last van hebt moeten ze dat toch ook inzien.
Jeetje wat heftig allemaal meid! Klinkt wat raar maar ik voel me bijna schuldig dat het bij mij tot nu toe redelijk soepel verloopt als ik dit soort dingen lees. Het kan dus ook heel anders. Ik heb het echt met je te doen! Ook ik zou even opzoeken wat de mogelijkheden zijn want dit lijkt me heel zwaar voor jou. En inderdaad is het belangrijk dat jij straks ook voldoende energie overhoudt voor de bevalling en de kraamtijd. Heel veel sterkte en ook een dikke knuffel vanuit hier!!!
hier nog ff update over mijn situatie...helemaal vergeten.. Maar ze gaan me in wk 39 inleiden..dus volgende week al..ik ben zo opgelucht..spuug nog steeds bijna iedere avond en het wordt echt steeds zwaarder..dit zag de gyn ook in en zij vond het ook zeker niet nodig mij nog zolang door te moeten laten lopen tot 40/41/42 weken...Maandag moet ik komen voor inwendig onderzoek en dan krijg ik te horen hoe en wat en wanneer...heel spannend allemaal..
indd spannend, maar wat fijn voor je zeg!!! gelukkig dat de gyn het nu ook in zag. nog een paar dagen volhouden, dan heb je je kleintje in je armen!!
wat fijn sterkte zeg!!!!Heb heel veel respect voor je dat je het zo volhoudt voor je kleine man. Ben in wk 7 ziek geweest en na 12 uur achter elkaar spugen medicatie gekregen. Had echt gevoel dta ik niet meer kon en dat ik het niet meer vol hield. Maar als ik dan jouw verhaal lees...heel veel respect! Je bent nu al een topmoeder die alles voor haar kindje geeft. Lekker genieten als hij er straks is!!!
Lieve Danty, jouw verhaal klinkt als mijn verhaal. Ik wil je veel sterkte wensen, maar geloof me als dat mooie wonder op jouw buik ligt. Ben je het allemaal vergeten. Ik zei tegen mijn man, er komt geen 2e! En zie nu er is een 2e op komst en doe het graag voor het wondertje over. Neem je rust en concentreer je op de positieve dingen! Hou vol! Enne... Ik werd uiteindelijk ingeleid omdat ik op was! Gewoon om vragen en desnoods andere vk of ziekenhuis benaderen.
Ik kan me niet voorstellen wat je hebt moeten doormaken, maar heel veel respect. Hoop voor jou nog een paar daagjes doorbijten en dan kun je eindelijk je kleine mannetje vasthouden en weer gaan genieten van een leven zonder spugen/bi en alle andere ellende die je voor je kiezen hebt gehad. Heel veel succes, en genietze alvast!
Ik vind het echt suppeerrrrrr lieff jullie berichtjes tranen lopen me over de wangen het geeft me echt veel steun...dankjullie wel.. Xxx
Wat supergoed van je dat je ze toch zo ver hebt gekregen je in te leiden! En idd knap dat je het zo lang vol hebt gehouden. Nog maar heel even en dan heb je je kindje in de armen Alvast veel succes met de bevalling! Ik hoor vaak dat vrouwen gelijk na de bevalling al bijna niet meer misselijk zijn!