Nu ben ik toch echt bang....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Luun, 3 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja ik geloof dat ik wel een gevoelige baarmoedermond heb. Ik heb begin dit jaar een uitstrijkje moeten laten maken bij de gyn., omdat ik met mirena klachten had van 3 weken lang bloedverlies (mirena is in december verwijderd). Ook na sex kan het bij mij nog wel eens gaan bloeden. Dus de gyn. zei dat hij verder niks afwijkends kon ontdekken, maar dat ik gewoon een gevoelige baarmoedermond kan hebben. Kan het zijn dat doordat de baarmoeder groeit, mijn baarmoedermond geïrriteerd raakt?

2. Ja ik geloof dat ik wel een gevoelige baarmoedermond heb. Ik heb begin dit jaar een uitstrijkje moeten laten maken bij de gyn., omdat ik met mirena klachten had van 3 weken lang bloedverlies (mirena is in december verwijderd). Ook na sex kan het bij mij nog wel eens gaan bloeden. Dus de gyn. zei dat hij verder niks afwijkends kon ontdekken, maar dat ik gewoon een gevoelige baarmoedermond kan hebben. Kan het zijn dat doordat de baarmoeder groeit, mijn baarmoedermond geïrriteerd raakt?

3. bedankt trouwens voor je antwoord. Ik heb pas vrijdag mijn eerste afspraak bij de verloskundige. Ik ben via de huisarts doorverwezen voor een echo. Ik kan natuurlijk voor de zekerheid morgen de huisarts bellen.

4. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Ow wat ben ik opgelucht als ik dit lees ! Fijn dat het goed is met je kindje

Ik heb af en toe in de afscheiding een dun sliertje bloed. Maar geen hevig bloedverlies of krampen. Dus hopelijk is er bij mij ook niets aan de hand.
    Ik wordt er best onzeker van. Donderdag ga ik voor het eerst naar de verloskundige. En vraag dan meteen een echo aan.

Deel Deze Pagina