Tumult na vechtfilmpje internet - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [buitenland] Het had niet iets harder moeten zijn, dan had hij in tweeën gebroken!
Goed gedaan van de stevige jongen. De pijn an het magere knulletje is met twee weken wel weg, maar de gepestte partij zal nog lang last hebben van getreiter! Wilde dat ik een keer zo gereageerd had!
Amen! Voor de jongen die gepest werd. Hij had hem nog veel harder moeten aanpakken. Zal hem leren die pestkop.
dat heeft ie goed gedaan!! Als praten met leraar/ouders geen zin meer heeft, en mijn dochter zou gepest worden, mag ze diegene ook flinke klappen geven, ik zorg dat ze zelf niet gaat pesten maar ook niet gepest gaat worden, en goed voor zichzelf kan opkomen...
nou ja zeg wat toch duidelijk te zien dat hij als eerste werd geslagen en uitgedaagd. Laten we wel wezen ze stonden te filmen dus ze hadden zich al van te voren bedacht dat ze hem gingen "pesten" En dan eindelijk na waarschijnlijk jaren verdedigt hij zichzelf en dan wordt hij ook nog geschorst. Wou dat ik dat vroeger had gedaan was met liefde een paar dagen thuis gebleven
Go!! Eigen schuld.. wat een gigantisch vervelend ventje.. Beetje meppen! En hop! op de grond met zijn spillebeentjes!
au! woh wat een kracht! super van die jongen, altijd dat stomme geklier, dit is ook geen geklier meer, dit is mishandeling! Ik geef hem groot gelijk dat hij hem wat terug deed!
Als ex-gepest kind ben ik ervan overtuigd dat dit wat deze jongen deed, het enige is dat écht helpt tegen pesten: ze keihard terugpakken. Niks praten, overleggen, bemiddelen, naar de ouders gaan etc. Gewoon meppen en laten zien dat er met jou niet te sollen valt. Groot respect voor deze jongen!
Tjee, je ziet gewoon bij 't manneke een knop om gaan en hop; er tegen in...... En idd, wat een kracht ineens zeg! Alle andere kinderen zijn ook direct enorm onder de indruk! Ben pedagoog, en zo zou het niet 'kunnen' maar snap dit manneke wel.....