Nu bij Radar; kant en klare babyvoeding

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door zogelukkig, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

    zogelukkig Niet meer actief

    Een aardappel is hartstikke gezond. Zit oa vit.C in.
     
  2. Meisjesmama

    Meisjesmama Niet meer actief

    Is dat echt zo?
     
  3. zogelukkig

    zogelukkig Niet meer actief

    Nee hoor; is gewoon een goede koolhydraatbron en bevat goede vitamines en mineralen.
     
  4. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    In aardappels zitten koolhydraten! Hebben we zeker wel nodig hoor, maar wat vitaminen betreft heb je wel gelijk.
     
  5. zogelukkig

    zogelukkig Niet meer actief

    Nou ja; hij bevat 2x zoveel vitamine C als een appel. Verder magnesium, kalium, calcium. Echt niks mis met een aardappel!
     
  6. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Kijk nog beter dan ik dacht dus :)
     
  7. Bri

    Bri Niet meer actief

    @zogelukkig: het merk weet ik niet meer, maar hier heeft de natuurwinkel ook meer merken dan alleen Biobim.
    Ik zou zelf ook absoluut geen noten o.i.d. geven aan een kind van 8 mnd, maar goed, dat heeft ongetwijfeld met mijn allergie te maken. Omdat er steeds meer kinderen met noten- en/of pindaallergie zijn, zou ik ertoe neigen er voor iedereen tot 1 jaar mee te wachten, maar er zijn ook mensen die beweren dat dit juist allergie in de hand werkt. Ik hou het er maar op dat we nog niet alles weten over het ontstaan van allergieën en ga voorzichtig te werk met het introduceren van bekende allergenen.

    Ik zie trouwens dat ik nog een typo heb gemaakt, ik heb het over amandelpitkernen terwijl ik hier natuurlijk abrikoos bedoel :D


    Goed om te zien dat je het opneemt voor die arme, ondergewaardeerde aardappel. Aardappels zijn idd geen dikmakers, maar leveren energie (en als je die niet verbruikt sla je het idd op in je vetcellen) en belangrijke vitaminen en mineralen.
     
  8. Sleepy84

    Sleepy84 Actief lid

    15 mei 2009
    310
    0
    0
    Raamsdonksveer
    Onze dochter krijgt een paar x per week verse voeding/fruit en paar x ook wel een potje fruit of groente.
    Vooral op de dagen dat wij werken en iets makkelijks eten krijgt zij een potje en ze smult er heeeerlijk van.

    Ze groeit goed en doet het goed. Is prima op gewicht en ook lengte is perfect.

    Voor het slapen gaan krijgt ze nog een pyama papje en ook krijgt ze roosvicee, dat krijgt ze op het kdv ook.

    Ze is tevreden en gezond en dat vind ik belangrijk.

    Over een paar mnd zal ze volledig met de pot meeeten en zelf gaan eten, dan heeft ze die potjes niet meer nodig.

    Ik kan me er niet zo druk om maken, sorry...
     
  9. Polletjepiek

    Polletjepiek Niet meer actief

    Af en toe een potje is echt niet erg hoor als je het maar afwisseld met verse voeding.

    En qua drinken mijn dochter krijgt ook elke dag diksap of vruchtensap 50/50. Thee lust ze niet graag en water af en toe. Ik wil wel dat ze voldoende drinkt zodat ze niet uitdroogt zoals mijn moeder dat met mij heeft beleefd vroeger. Dan is dat drinken maar iets zoeter.

    Als ik naar mijzelf kijk: ik ben ook groot geworden met pindakaas, hagelslag, witbrood, appelstroop, smeerworst, boterhhamworst en ranja en appelmoes door mij avondeten en ik leef nog steeds en ben goed gezond en heb nu geen appelmoes meer door mijn eten.
     

Deel Deze Pagina