ik zoek een leuk vakantiepark of huisje voor april, wie weet er een leuke om heen te gaan met een kindje van 1 jaar? Edit Moderator: Graag goed kijken waar je een onderwerp neerzet!
wij gaan nu naar LAndal het land van Bartje schijnt met kleintjes heel leuk te zijn.... ook zijn we toen Reun 4 mnd was naar het vennebos geweest is ook een leuk park..... gewoon ff gaan snuffelen... en mocht je voor 25-4 gaan en je wilt al boeken voor 01-02 dan heb ik evt nog wel een kortingscode voor je van 40% ik heb hem niet gebruikt omdat we een 8 pers. huisje wilde.....
Wij hebben voor een weekendje in mei een kindervakantiewoning geboekt op Aquadelta in Zeeland (Bruinisse). Dit is een nieuw vakantiepark met o.a. speciale appartementen (kinderwoning Parel) voor gezinnen met een baby of kleine kinderen. Wij zien er echt naar uit! Het lijkt perfect. Ik hoop dat het ons goed bevalt, dan gaan we wellicht in de zomer terug. Kijk maar eens op www.aquadelta.nl. Ik hoor graag van je wat je ervan vindt.... Gr. Dolfijn