Nu breekt mijn klomp!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Imsala, 15 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Josje: De pest is juist, dat ze mij bijna gesmeekt heeft om hulp in te schakelen als ik wat zou horen dat er weer iets aan de hand was. En als je dan hulp inschakeld, krijg je dus dit? :(

2. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Als het haar partner niet is kan ze toch gewoon weggaan daar, ik heb hetzelfde meegemaakt met een ex-partner en dan is het een heel ander verhaal. was het een huisbaas geweest waar totaal geen emotionele band mee is, had ik liever op straat geleefd dan daar. bah!

3. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Ik denk angst :) Echt hoor, je hebt alle smsjes van haar. Ze is denk ik geschrokken. Want ze onderneemt zelf geen actie.Jij doet dat wel! Wees maar trots op jezelf dat je dat gedaan hebt.

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ik zou het zo laten, zo te zien wil ze je hulp niet en zit ze niet te wachten op een redding en accepteerd ze de situatie! jij hebt je ding gedaan en hulp aan geboden maar als ze dan zo asociaal tekeer gaan zou ik mijn handen er vanaf trekken en haar lekker laten, sommige mensen willen gewoon niet anders!
    Heb je er last van, dat geschreeuw en gedoe dan zou ik woningbouw hierop attenderen en echt zeggen dat je hier last van heb, misschien ben jij wel niet eens de enige! Misschien politie waarschuwen dat ze jou heeft beledigd mocht ze verder gaan met schelden of misschien wel iets anders weten ze precies hoe het zit. verder geen contact meer zoeken!

5. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ vrouwtjeromy: ja dat zou je denken, maar de woningen liggen hier niet voor het oprapen helaas. Ze heeft zelf ook een woning in dit portiek gehad en daar is ze destijds uitgezet wat ik begrepen heb, het hoe en wat en waarom weet ik niet, maar zegt eigenlijk al genoeg denk ik waarom ze zo angstvallig vasthoud aan deze 'kamer'.

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@josje1981 maar als het uit de hand gelopen is.. wel om het hardst schreeuwen dat jeugdzorg eerder had moeten ingrijpen, harder had moeten zijn.. beter had moeten weten. Terwijl diezelfde mensen het als "goede buur" gewoon doodleuk negeren.

Tja.. daar krijg ik dan kippenvel van zegmaar.
    Weet ook wel dat ik niet zo snel lijflijk zou ingrijpen...
    (buurman had laatst nog een pistool op zich gericht omdat tussen wat vechtende jeugd stapte)
    Neemt niet weg dat ik het eigenlijk best triest vind.

Overigens wel inmiddels paar keer politie gebeld omdat iemand werd lastig gevallen.. Dat dan weer wel.
    1x omdat een blinde zwerver werd mishandelt door stel jongens..
    1x omdat een of andere idioot (oude man.. duidelijk niet helemaal 100%) in zn onderbroek over "ons" strandje liep en allerlei vrouwen lastig viel.
    Die man werd nog wel erg lastig tegen ons overigens.. dreigde ons in elkaar te slaan terwijl ik op dat moment met de politie aan de lijn was.
    Beiden gevallen waren in no time agenten ter plaatse om Het Probleem te verhelpen.

7. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Saskia: ben wel blij dat er in die woning geen kinderen wonen in ieder geval, want dan had ik allang bij JZ aangeklopt!

8. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Saskia, je hebt gelijk! :)
    Ook met kinderen, mishandeling of wat voor een situatie dan ook... mensen moeten ingrijpen :(

@TS, blaffende honden bijten niet. Grote mond tegen jou, maar zelf wel bij een man blijven wat haar verrot slaat :(
    Vreselijk triest voor haar. Ik zou wel (als ze nog smst) reageren met dat je haar toch wou helpen, en ze dat heeft afgeslagen. Maar haar zeker niet laten vallen. Ze schreeuwt om hulp, maar weet alleen de juiste aanpak niet.

9. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja ze is zelf niet al te snugger deze vrouw, dat weet ik wel, maar heb wel zoiets van: bij mij hoef je niet meer aan te kloppen om 'zielig' te doen dat hij je slaat etc.. Zal echt de politie wel weer bellen als ik het weer hoor, maar als ze me dan weer vraagt of ik gebeld heb doe ik wel alsof me neus bloedt ofzo.

10. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

Daar zit ik ook aan te denken...dit klopt toch niet.

(het is al inmiddels door je beantwoord bij pagina 2...dus overbodig...)

Enne je hebt goed gehandeld en de rest probeer je aan de woningbouw en de politie overlaten. En hoop dat de buren ook last van ze krijgen en ze zelf naar ze gaan bellen.

11. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Je woont dus eigenlijk in k*tbuurt....zeg maar achterstandswijk?

Had de wonigbouw je toendertijd betere woning in een normale buurt kunnen aanbieden....tsja...

Als ik je was zou ik mn handen nu terugtrekken. Ze was niet blij dat je toch 112 had gebeld, dus wis haar nummer van de mobiel, dat je niet meer voor haar klaar staat. Ze heeft je uitgescholden....stank voor dank.

12. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Miranda: Woon idd in een achterstandswijk. Maar ik was allang blij dat ik uberhaupt met mijn situatie toen een woning aangeboden kreeg. Nu nog een jaartje vol zien te houden hier en dan mag ik weer reageren op andere woningen ;)

13. glimworm

glimworm Niet meer actief

Ik zou alle omringende buren vragen of zij er ook last van hebben en vragen of zij ook een klacht bij de woningbouw willen indienen, hoe meer klachten des te beter.
    en idd echt elke keer dat jij er last van hebt melding maken!
    laat de woningbouw maar merken dat het menens is!

Mocht die vrouw je nog aanspreken met vreselijke verhalen hoe ze in elkaar getimmerd word dan reageer je gewoon zo afstandelijk mogelijk, zij wil toch door niemand geholpen worden? dan hoeft ze ook niet met die zielige verhalen aan te komen en te bedelen om medelijden.

14. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Glimworm: was idd al niet meer van plan om haar nog aan te gaan horen met d'r: hij heeft me zo geslagen en de politie doet er niets aan blabla. Ben het wat dat betreft wel zat nu. Als ik het weer hoor zal ik de politie wel bellen, al is het alleen maar om te laten weten bij de politie dat het menens is en dat het mijn 'woongenot' verziekt! Buiten dat kan men dan mij nooit verwijten 'dat de buren er nooit wat van hoorden en niets deden' zeg maar.. En hoe meer klachten bij de politie, het komt dan toch ook via de politie bij de woningbouw terecht neem ik aan...

15. Jarina

Jarina Actief lid

19 apr 2010
    320
    0
    0
    Limburg
    Die vrouw kon me wat.. Gewoon aankaarten en je er niks van aantrekken. Als je je telkens weer in elkaar laat slaan door een vent en je gaat niet weg ben je het in mijn ogen zelf schuld.

16. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ( uhmm wat er idd gezegt word is dat het kan uitlopen op nog meer gezeur en gezeik voor haar )
    dus ik denk puur angst.
    en niet wetend wat te doen
    misschien is ze gestuurd door die man .
    ik weet het niet
    wel heel naar voor haar

17. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    sorry moet hier even op inhaken..
    sommige mensen kunnen geen kant op !
    en staan macheloos.
    soms durf je niet..
    wie weet wat daar nog meer aan de hand is dan alleen dit !
    en ben je dus erg bang voor zo gene..
    je kan het pas echt beoordelen als je het zelf heb meegemaakt !!!!!!!!

18. Jarina

Jarina Actief lid

19 apr 2010
    320
    0
    0
    Limburg
    Ik denk daar anders over.. Op vandaag zijn er heel veel instanties.. Als je buurvrouw of familie ook nog aanbiedt om je te helpen en je doet zielig om vervolgens je buurvrouw door de stront te halen.. Sorry maar dan ben je het echt zelf schuld en moet je niet klagen die vrouw heeft ze nog niets hard genoeg gekregen dan in mijn ogen. Dat is mijn mening en heb het kortbij meegemaakt in mijn vriendekring en dit blijft ook mijn mening.

19. glimworm

glimworm Niet meer actief

ja precies, als die vrouw het nodig vind om jou voor vanalles verrot te schelden terwijl ze ook netjes had kunnen zeggen dat ze liever geen hulp wilt omdat ze bang is dat ze nog harder word aangepakt, dan moet je gewoon je handen ervan afhouden.

en al maak je elke keer melding bij instanties zoals woningbouw en politie, das alleen maar goed, doe je het niet voor haar, dan doe je het zeker in de eerste paats voor jezelf, jij hebt ook recht om je fijn in je eigen huis te voelen en je hoeft zeker geen hinder van hun probemen te ondervinden op welke manier dan ook.

Deel Deze Pagina