Dacht ik eindelijk aan een nieuwe cyclus te beginnen gisteren beetje bloed verloren en vandaag niks : ik snap het niet ik weet wel dat je cyclus weer op gang moet komen na een mk Trouwens ook een beetje bruine afscheidin tussendoor : weet iemand wat dit is Gr Wiebertje
Nee voor mij even geen testen meer in huis ik dacht gisteren echt weer ongi te zijn weet ook dat het na een mk langer kan duren daarom snap ik het ook niet zou het dan een tussentijdse bloeding zijn : die had ik wel is toen ik de pil nog slikte.
helmaal niks meer was gewoon loos alarm denk ik zo raar denk dat ik mijn banner even moet aanpassen of even weg moet laten
Ik weet het niet want heb namelijk wel een mk gehad en mischien is de boel wel in de war Ik heb ook geen symtomen die ik toen ik zwanger bleek te zijn wel had . Als ik mijn cyclus aan hou ben ik nu 4 dagen overtijd wacht het nog een paar daagjes af als het me lukt haha hou je op de hoogte
hoi ik had precies het zelfde als jouw kleine beetjes bloedverloren denk je dat je ongi wordt en dan is het weer weg heb ik zon 3 x gehad en toen begon wel me mentruatie dus het kan een innesteling zijn of je wordt straks gewoon ongi (p.s ik was ook overtijd)
Ik heb ook expres geen testen in huis daar word je alleen maar gek van en onzeker wacht het nu gewoon af zeker tot aankomend weekend en mocht het dan nog niet zo zijn gooi ik er een testje tegenaan
nee idd. ik heb de test die ik vleden maand in eerste instantie gekocht had beneden in de berging in ene doos gelegd en in huis heb ik nog een cb van mijn vorige zwangerschap liggen maar die vind ik zo zonde om te gebruiken!die gerbuik ik alleen als ik 100%weet dta hij zwanger aan geeft.hihi. dus het niet testen gaat me goed af! liefs
De testen vlogen bij mij er in het begin doorheen maar waren elke x negatief tot ik het zat was en gewoon geen testen meer in huis haalde werd er een stuk rustiger van. Uiteindelijk bleek ik al 5 dagen overtijd te zijn en ben toen met mijn vriend toch maar een testje gaan halen en die was positief is uiteindelijk wel een mk geworden maar het geen testen in huis hebben voelde veel beter en ook nooit meer voor mijn nod testen dat is al helemaal niet goed
ohh dat lukt goed hoor. ik ga op zijn vroegst vrijdag testen moet dan ook ongi worden dus tjah. ik ga niet tot volgende week wachten want als ik ongi ben ga ik de gyn bellen voor een afspraak!(heb vanmorgen door verwijzing gehad namelijk! liefs
jah:S!maar ik zeg altijd!zodra je besluit er voor te gaan is elke maand lang meid!14 is maar een cijver