Al die tijd klagen omdat ik aan het ontpillen was. 3 testen gegaan en allemaal niks. Vandaag een mailtje van weetjewel van waarom die je niet toch nog eens een test. Deze gaf een lichtblauw streepje aan wat in zou houden dat ik zwanger zou zijn.... Helemaal niet wetend wat nu zit ik achter de laptop. In plaats van bij vriend lief zitten ga ik gelijk naar jullie Wie weet wat ik nu moet doen?
Ow wat goed! Misschien kun je een foto hier plaatsen zodat we even mee kunnen kijken? Alvast gefeliciteerd
Hoi Roos, Als ik jou was zou ik over een paar dagen nog een testje doen en kijken wat dat oplevert. Als je echt zwanger bent, dan zou het dan duidelijker te zien moeten zijn. Ik hoop het voor je dat het raak is....zal voor je duimen.
Ja foto zou wel fijn zijn...aan de andere kant, een streep is een streep. Was die laatste een andere test als die 3 die nega aan hadden gegeven?
heb nu een andere test gepakt van een ander merk en die gaf een plusje dus ook zwanger.... pff weet gewoon niet hoe ik me moet voelen nu... Moet ik nu de dokter bellen of?
hoi roos23, dat is helemaal geweldig gefeliciteerd. zo zie je maar dat ieder lichaam anders is je hebt niet eens ontpilt haha en jij je maar zorgen maken.nou geniet ervan meid het is je gegund. groetjes
zou zeker morgen de dokter even bellen. een tip: vang voor de zekerheid even je ochtendurine op. Mocht je gelijk kunnen langskomen, dan zal je net zien dat je niet kan plassen. In een andere topic zei 1 van de meiden dat de thuistest posi was en bij de dokter nega, maar daar komt het verhaal...ze kon niet plassen, toen hebben ze haar heel veel laten drinken en uiteindelijk na hard knijpen en persen kwamen er een paar druppels urine uit die natuurlijk al helemaal verdund was....
Gister avond heel erg buikpijn en ik maar niet weten wat het was/is Kan ik nou morgen de verloskundige bellen of een afspraak te maken?
Roos, ik zou idd morgen de vk bellen en het uitleggen dan mag je misschien langskomen voor een echo! Omdat je geen idee hebt hoe ver je bent e.d. Wat spannend!
Vanmorgen weer een test gedaan en die was weer positier..... Ik kan het gewoon niet geloven. Het dringt ook nog niet echt bij ons door. Ik ga zo eerst de verloskundige maar bellen
roos van harte gefeliciteerd! je hebt nu geen flauw idee hoe ver je bent zker? Dan mag je waarschijnlijk snel bij de vk langskomen. geniet lekker van je zwangerschap
Gefeliciteerd Ro0s, wat fijn voor jullie! Ik las het net. Ik ben ook al sinds september niet meer ongesteld. Heb twee weken geleden een test gedaan en die was negatief. Vandeweek kreeg ik een soort kramp in mijn onderbuik en heb ik een zere rug. Ik denk dat mijn ongesteldheid er aan zit te komen dus wacht ik gewoon af.
Lieve Roos Ik denk toch echt dat je zwanger bent maar je banner klopt niet. Deze zegt dat je pas 2 weken zwanger bent en dat kan niet. Je moet het even invullen op de eerste dag dat je de laatste keer ongesteld bent geworden en dan ongeveer hoe lang je cyclus is. Gefeliiteerd he