Ik heb allemaal leuk speelgoed aangeschaft voor onze kleine man: een houten puzzel, 2 boekjes van Dikkie Dik, stapelblokken, een stoffen leesboekje, enz. Hij zit er nu met veel plezier mee te spelen! Wat hebben jullie voor leuke of rare dingen gekocht?
Buggy draager voor maar 0,50 cent. Ze zei dat hij niet compleet was. Maar alles is compleet en zit al op mijn fiets alleen een touwtje om de buggy mee vast te zetten was er niet. Maar daar hebben we al op gevonden. Duplo, Krallen spiraal, schilderijtjes van Nijntje,
Hoi, Hier is de buit ook weer binnen hoor! Veeeeel leuke kleertje, schoentjes, speeltjes en super goeie hoeslakentjes. Dat scheelt straks heel veel geld! Groetjes Jessica
lekkere seuters mmm die zijn al op en voor alysia een speeltafeltje voor buiten van smoby en ja me vriend wou risk dus dat ook
Op de rommelmarkt: Een hele gave lamp die we in de winkel hadden gezien maar zo duur was en nu 5 euro Kassatje voor Lieve (gratis haha) Opblaasbadje voor Lieve,nog helemaal in de verpakking(ook gratis) ABC/123 mega puzzel voor op de vloer Jaarmarkt: Neusknopje klemmetje voor mn haar En veel snaai eten En dan te bedenken dat we morgen weer naar een jaarmarkt hier in de buurt gaan Hou daar echt geen geld meer over want is elk jaar zo leuk!
rommelmarkt: 3 rompertjes 1 mexx jurkje een erg mooie babygym een mobile van winnie de poeh bradderie: 1 boxpakje riem voor m'n man laurel en hardy beeldjes voor schoonmoeder maar goed geslaagd dus ik hoopte ook echt te slagen voor een babygym en deze is erg mooi, voor erg weinig
Ik heb alleen een nieuwe tas gekocht. Ik had een kleine schoudertas, maar vind het nu niet meer nodig om elke keer de hele luiertas van demi mee te nemen overal naartoe dus nu heb ik ruimte voor een luier en doekjes en een drinkbeker haha.. Verder alleen de normale boodschappen. Hier was namelijk niet een leuke rommelmarkt of braderie
Op de braderie ben ik even losgegaan bij de babywinkel van ons dorp. Een heleboel leuke name it kleertjes voor ons meisje.
Ik ben gaan staan in Hoorn En heb met Kelsey d'r oude speelgoed nog 110,- euro op gehaald Verder heb ik een klein voetbal tafeltje gekocht voor Damiën (zo'n amstel voetbal kratje) En de transformer Optimus Prime voor Damiën. En voor Kelsey 12 boekjes over leren lezen en schrijven. Kelsey was vandaag lekker bij Opa en Oma en is daar ook lekker verwend. Ik vond het een super dag, maar ben alleen wel bekaf omdat ik dus al vanaf 2:30 heb gestaan pffff. Ik ga lekker vroeg slapen en kom morgen niet uit m'n pyama hihihi
Ik heb gescored,een superoude klapcamera,geboorte bordje van beatrix,3 bordjes regout,een tegel maastricht,een duplo trein met rails en brug etc, en 2 leerdammers(glas)...best wel aardig dus....maar ja mag ook wel met 4 rommelmarkten!