Zo vaak de hik...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LeennKen, 7 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    Hoi girls!

Vandaag ben ik 32 weken ver (hoeraaaaa het kort af!!!!!) en sinds een week of 2 voel ik haar hikken...

De laatste paar dagen heeft echter verschrikkelijk vaak de hik :/ Vooral als ik eventjes druk in de weer ben geweest ligt ze daarna 10min aan een stuk te hikken! En dit zo min. een 10 keer per dag :s :s :s Ik voel het echt super hard.. echt regelmatige tikken :D

Is dit niet veel?

2. Ellennn

Ellennn Lid

1 jun 2013
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee of het veel is. Maar een geruststelling misschien, hier hikt hij ook de hele dag door en ik ben 34 week.

3. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Dat had mijn dochter ook heel erg vaak! Kan geen kwaad, en nadat ze geboren was had ze er ook geen last meer van :)

4. Humava

Humava Niet meer actief

Oh mijn dochterhad ook echt heel vaak de hik. Bij mij had ze wel na de geboorte ook nog regelmatig de hik. Na een maand of 2 geloof ik was het minder.

5. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    ah oke oef! :D

6. Delta

Delta Niet meer actief

Hier ook heel vaak de hik, helaas wel een kindje met verborgen reflux, weet niet of het er wat mee te maken had, maar had eens gehoord van wel.

7. chanty82

chanty82 Lid

7 jun 2013
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihi 31 weken zwanger en ook zo nu en dan de hik.Geen 10 x per dag maar voel het wel regelmatig.

8. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter had ook enorm vaak de hik en nu inmiddels 5. Maanden oud nog steeds!de kinderarts zegt dat dt geen kwaad kan. Hj zei ook dat kinderen die in de buik vaak de hik hebben dit daarna ook vaak krijgen.

9. Skt

Skt Lid

12 nov 2012
    91
    0
    6
    delta,hier helaas bij de eerste ook last van veel hikken en verborgen reflux. deze kleine hikt opvallend minder,nu 34 weken

10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.793
    18.981
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Onze zoon hikte in de buik ook veel. En als baby nog. Egeen reflux ofzo hoor.

11. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Dochter had in de buik ook vaak de hik, nu ook nog wel regelmatig, maar niet meer zo vaak per dag...

12. Daphne1990

Daphne1990 Actief lid

25 apr 2012
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel de kleine ook vaak hikken

13. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Hier ook een kindje in de buik die regelmatig de hik heeft :-D
    Vind het zo grappig om te voelen!!
    Mijn oudste had ook heel vaak de hik in de buik en grappige is dat ze dat nu nog steeds heeft.
    Niet zo vaak als in de buik (gelukkig maar haha) maar ze heeft snel de hik.
    Bij de jongste weinig de hik gevoeld en heeft ook weinig de hik.
    Ben benieuwd of de kleinste straks ook vaak de hik heeft als ze geboren is.

14. Bloeme

Bloeme Bekend lid

16 jun 2012
    583
    154
    43
    Mijn zoontje had in de buik ook vaak de hik, meerdere meren per dag. De eerste maanden na zijn geboorte had hij ook nog vaak de hik. Maar daar leek hij helemaal geen last van te hebben. Overigens had mijn zoontje geen last van reflux.

15. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Ik voel het helemaal niet zo vaak. Misschien de afgelopen 2 weken 4 keer?
    Vind het wel heel leuk voelen en mijn man moet er steeds om lachen! :D Mijn hele buik gaat dan heen en weer...

16. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Hij is gewoon een beetje te gulzig haha ;) Hier ook vaak een hikkertje hoor!

17. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    haha te gulzig :p ze lijkt wat op de mama dan ;)

18. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Ons mannetje hikte wat af in mijn buik... hij is nu vijf weken oud en heeft wel vaak de hik, maar niet zo vaak als in mijn buik

19. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Allebei mijn kinderen hadden vaak de hik in mijn buik en jammer genoeg ook allebei verborgen reflux:x

20. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Van ons kleintje heb ik het nu in 2 weken tijd denk ik een stuk of 4 keer voelen hikken...
    Eerst vraag je je af hoe het voelt en of je het wel gaat herkennen, maar als het eenmaal hikt, herken je het ook direct :D Zo grappig!

Deel Deze Pagina