nog 12 dagen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dani27, 11 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani27

Dani27 Bekend lid

17 aug 2013
    670
    3
    18
    AARGH..ik wordt gek van mezelf.

Ik maak mezelf continu zorgen..
    De menstruatiepijn houdt aan..echo van afgelopen dinsdag was prima.

Nog 12 dagen dan heb ik een termijn echo..als dan alles goed is willen we het ook bekend gaan maken.
    Ik kan niet wachten en ik hoop zo op een mooi kerstcadeau..
    en ik ben ook tegelijkertijd zo bang...

zucht..

2. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Jeetje Dani, wat naar dat je je zoveel zorgen maakt! Maar je moet maar zo denken: 90% van de zwangerschappen gaat gewoon goed! En je bent ook al bijna bij die termijnecho... De kans dat het nu nog mis gaat is echt heeeel klein hoor. Natuurlijk zijn er 'al die verhalen op internet', maar bedenk wel dat de vrouwen die iets naars meemaken dit vaker delen dan de vrouwen waarbij alles goed gaat. Bekijk bijvoorbeeld eens reviews van een hotel/verzekering/telecommaatschappij: heleboel klachten van mensen die graag hun ei kwijt willen. De tevreden klanten hoor je niet, want ja ze zijn gewoon tevreden.

Vraag jezelf ook eens af wat je ermee opschiet om je zo ongerust te maken. Zou je dag er niet veel beter uitzien als je gewoon in je hoofd hebt dat alles goed zit? En heb je redenen om het tegendeel te denken? Je hebt alleen maar goede echo's en geen bloedverlies. Lekker genieten meid! Voor je het weet is je zwangerschap voorbij en heb je alleen maar in angst geleefd. Sterkte!!

3. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Die menstruatiepijn is overigens alleen maar een goed teken hoor:

Menstruatie achtige buikpijn

Je hebt groeipijn, omdat je baarmoeder nu eenmaal groeit voor de kleine :).

4. Dani27

Dani27 Bekend lid

17 aug 2013
    670
    3
    18
    hoi Lana,

Dank je voor je lieve bericht.

Je hebt hartstikke gelijk meid!

Hoe voel jij je nu?

Ik maakte me zorgen over mijn schildklier (hoge hartslag).
    de gyn denkt niet dat er een reden is tot zorg..hoef dus ook niet bloed te prikken.
    En nog ben ik niet gerust..want stel dat het mijn schildklier is? Dan krijg ik misschien wel een miskraam.

Heel irritant dit.

Ik moet het echt een beetje los gaan laten.
    Nou verstand op nul nu maar!

Liefs

5. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Als jij je zorgen maakt om je schildklier dan vraag je toch of de gyn alsnog bloed prikt? Kleine moeite toch! Maar zou je dan wel echt gerust zijn? Of ben je vervolgens bang dat de uitslag bijvoorbeeld is omgewisseld met een ander buisje en heb je dan weer geen rust? Een vriendin van mij liet zich namelijk op van alles testen en was met een goede uitslag vervolgens bang dat dit niet de goede uitslag was...

Ik voel me verder goed. Geen symptomen (pijn in borsten is deze week ook stukken minder), dus hoop ook dat alles gewoon goed is. Aanstaande dinsdag de echo gelukkig :D.

6. Dani27

Dani27 Bekend lid

17 aug 2013
    670
    3
    18
    haha daar heb je een punt Lana.
    Ik denk dat als ik dit los kan laten (schildklier) dat ik me dan ergens anders weer op focus wellicht.

Misschien moet ik er dan maar op vertrouwen dat als de gyn geen reden ziet tot bloedprikken, dat het goed zit..

Ik hoop ook voor jou dat alles goed zit. Over symptomen: weet je nog dat ze bij mij weg waren?
    Nou ik heb nog nooit zoveel overgegeven als afgelopen week dus het wisselt schijnbaar echt! Hopelijk wordt jij daardoor ook wat gerust gesteld :)

7. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Haha, tja ik herken je verhalen wel hoor.. Kan me ook om van alles en nog wat druk maken :p. Is het ene probleem opgelost en dan zoek ik wel weer iets anders. Om gek van te worden haha.

En wat naar dat je zoveel hebt overgegeven! Weet inderdaad nog wel dat jij ook geen symptomen meer had, maar nu zijn ze dus helemaal terug. Hoe lang had je geen symptomen eigenlijk? Aan de ene kant ben ik blij dat ik niks merk, maar goed het kan je soms ook onzeker maken haha.

8. Dani27

Dani27 Bekend lid

17 aug 2013
    670
    3
    18
    Ik heb een week nergens last van gehad en sinds een paar dagen is het weer MEER dan terug.
    Vandaag toevallig weer wat minder maar ik probeer dat los te laten.

Vorige week had ik een goede echo en geen symptomen.

9. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik hoop heel hard met je mee.
    Wij hebben hem 22 december en gaan het eerste kerstdag vertellen :D

Eindelijk geen geheimzinnigheid meer haha.

Hopelijk is het overgeven snel over bij je.
    En probeer je niet al te druk te maken. Is ook niet goed voor jou en de kleine. Lekker genieten ;)

10. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Ik ga gewoon heel hard voor jou en voor beeb87 duimen op mooie kerstkadootjes :) Maar het komt vast goed met al negen weken en al mooie echo's en kloppende hartjes!

Deel Deze Pagina