Hallo dames, Onze dochter hoopt na de vakantie haar 1e feestje te geven Ze wordt 5. De andere twee meiden worden een paar maand later 5 en de derde is net 4. Dus best jong. Hebben jullie nog ideetjes? We gaan een roze ketting maken en ik dacht, misschien ook leuk om er een doosje bij te versieren?! Verder wat simpele spelletjes, zoals koekhappen. (Nou ja spek). Jullie nog ideetjes? t Is van kwart voor 1 tot 5 uur.
Cupcakes versieren en daarna opeten. Iets knutselen valt altijd in de smaak, maar ook simpel nagellakken en opmaken. Even naar de speeltuin in de buurt om uit te razen. Zak doekje leggen is ook leuk of andere spelletjes. o ja wat hier nooit mag ontbreken cadeaus eerst verstoppen en dan gaat de jarige ze zoeken veel plezier
Ja cupcake versieren zat ik ook aan te denken. De kadoos zit ik een beetje mee, ik ga het liefst eerst eten (dan is er ook meer tijd voor eventueel verstoppen) maar kan ik dat mn dochter 'aandoen'
Mijn tips na in inmiddels 5 feestjes. 1) Zorg dat je extra spelletjes e.d. Achter de hand hebt mocht het nodig zijn en willen ze liever zelf spelen dan lekker laten gaan. Op feestje van zoon vroegen de kinderen of ze ook in de tuin mochten spelen, daardoor geen spelletjes gedaan. En de kinderen hebben heerlijk gespeeld. 2) cadeautjes verstoppen: jarige op de gang of trap en de rest verstoppen. Kan prima na het eten al hebben ze dan wat minder geduld om te eten. 3) maak een goede planning van de tijd en de activiteiten. Soms denk jij dat ze ergens lang mee bezig zijn en dat valt dan tegen. Eten zijn ze zo klaar mee. 4) speurtochten vinden ze ook erg leuk, hier hebben ze het er nog over. 5) thema om alles aan op te hangen: hier gehad kerstmis, sprookjesbos, boerderij 6) extra helpende hand
Make-up en verkleden? Toen ik 5 werd hielden we een playback show en had mijn moeder make-up voor kinderen en verkleedkleren.