Hoi meiden, we zouden met carnaval allemaal leuke dingen gaan doen. Maar aangezien ons meisje heel ziek is willen we haar van dat geld een kanootje geven. Ze is gek op foto's maken, dus we wilde graag een kiddizoom voor haar kopen. Nu was ik op Marktplaats aan het kijken, en toen zag ik een kiddizoom voor 25 euro. Alleen ik ben door alle verhalen een beetje huiverig, ik koop niét graag op Marktplaats. Marktplaats.nl - Vtech kidizoom camera met tas - Speelgoed | Vtech dit is hem. Wat zeggen jullie, doen of een nieuwe kopen?
Als je hem op kan halen en dus werkend kan zien zou je het kunnen wagen. Wij hebben onze middelste een nieuwe gegeven met haar 3e verjaardag maar heeft zij, nog haar zus er ooit naar omgekeken. Foto's zijn ook van zeer slechte kwaliteit.
Nou ik weet dat mijn dochter er zeker wel naar omkijkt. De meningen over de kwaliteit zijn verdeeld, op internet zijn er veel mensen tevreden over, maar ook een aantal niet. Helaas kan ik hem zelf niet ophalen is te ver weg.
Wij hebben een Kiddiezoom! Beide kinderen (3 en 5 jaar) kunnen er goed mee overweg en hebben er veel lol van. Net weer wat nieuwe liedjes erop gezet...
Ja ook is de kwaliteit van foto's niet geweldig, ik denk dat mijn dochter hem super vindt. En voor ons ook, ze probeert de hele tijd ons fototoestel te pakken te krijgen. Alleen nu ben ik aan het twijfelen of ik deze via Marktplaats koop of een nieuwe. Ik vindt de nieuwe vrij duur scheeld me toch 35 euro
Hier ook overwogen, maar uiteindelijk ons oude toestel gegeven en daar maakt ze nu foto's mee. De middelste heeft nu een nog oudere en is daar vrolijk mee in de weer
Ik zou voor een nieuwe gaan, zeker omdat je hem niet eerst kunt bekijken. Onze dochter heeft hem voor haar verjaardag gehad, ze is er helemaal gek van.