Krul87. jammer, op naar een nieuwe positieve ronde. Hier net een stijging van mijn temp. Dus denk mijn eisprong te hebben gehad. Nu wachten maar weer.
@ladylola, dat vond ik zelf ook haha. Ja ik zit er wel aan te denken. Twijfel alleen nog of ik misschien nog een cyclus moet af wachten of niet. Eerst maar eens kijken wat deze cyclus gaat doen. Jeetje schrikken met je dochtertje. Fijn dat alles nu zo goed gaat. @billy fijn dat je wel weer terug kunt en niet zolang hoeft te wachten. Hopelijk klopt je gevoel. Ik had dat gevoel ook maar die is nu echt totaal weg. @sazon jeetje jij hebt flink aangepakt met je eetpatroon. Ik doe het je niet na. Als ik het zo lees weet ik niet wat ik zwaardere vind haha. Spannend je eisprong nu afwachten. Hebben jullie goed geklust? @krul Jammer joh. Wel mooie cyclus. Heb je ook getempratuurt of ovu testen gebruikt? @hier Baal hier flink van. Vandaag weer iemand die ik ken die zwanger is. Inmiddels de 3e al. Kon er wel goed mee omgaan maar nu vind ik het wel moeilijk, en voel me daar dan ook weer schuldig over. Gun het iedereen van harte natuurlijk. Helaas nog steeds geen positieve ovu test.
@Krul, Jammer! Maar wel een mooie cyclus. @ Sanzon, spannend! Nu kan het wachten weer beginnen. @ Panda, blijft moeilijk he, als anderen wel zwanger raken. Ik kan me voorstellen dat je je daar rot over voelt, want anderen gun je het natuurlijk ook. Maar jezelf misschien wel het meest Ik heb dat 'jaloerse' gevoel zelfs nog een tijdje gehad terwijl ik zwanger was. Dat zat zo ingebakken na die lange tijd. Nu heb ik dat gelukkig nog niet. Komt waarschijnlijk wel als het hier weer lang duurt.
Heel herkenbaar dat gevoel. Maar ook de ene na de andere aankondiging en de tweede ook pats boem. Vervelend krul! Sterkte en succes volgende ronde. Hier op 6dpo. Denk dat we gewoon weer een ronde verder gaan.
Ik ken dat gevoel. Dat ik zwanger was had ik er geen last van, maar na 1,5 jaar kwam al weer die irritatie naar boven. Ik ben zelfs met Facebook gestopt omdat er wel 10 zwanger waren in mijn lijst. Ladylola. - dat zeg je snel.. nog niet opgeven. Hier geen idee wanneer ik ongesteld moet worden. Mijn ovulatietest was net niet helemaal positief. Een bloeding 2 dagen na de test gehad. Maar temperatuur steeg pas 6 dagen na positieve test. En zakte daarna weer en steeg nu weer. FF geeft een andere eisprong aan dan mijn ovulatietest. Wat zijn jullie kenmerken als je ongesteld word? Ik krijg een paar dagen van te voren aften in mijn mond. En mijn haar word vet. En ik vind op dat moment mijn man totaal niet aantrekkelijk ( schaam ) Dit verdwijnt een dag voor dat ik ongesteld word.
Oooh Sanzon zoooo herkenbaar. Ik heb menig keer me fb willen verwijderen, maar zit er ook in ene speciale ouderpagina voor ouders van c.h.d. kindjes en dat vind ik wel erg fijn om te hebben. Jeetje wat een verwarrend cyclus heb je gehad zeg. Kan me voorstellen dat je in het duister tast. Hier heb ik afwijkend cyclus maar op het moment aardig voorspelbaar. Je arme man, haha sorry moet wel even lachen, want die is wel heel bijzonder vind ik. Hier krijg ik vaginale borrels (heel charmant ja, je hoort ze niet maar ik voel het). Maar gekke is dat ik deze maand het zelfs voor ik me ei had en erna al. Normaal 5 dagen voor NOD begint het. En ik krijg pukkels. En ja ik ben niet zo optimistisch ingesteld. Het is heel erg mixed mijn gevoelens. Ik ben sinds met dochtertje nog steeds niet op gewicht 8 kilo te zwaar nog. En ik moet dit echt ook trainen en dat wil ik niet eerder dan nummer 2 er is, dus me kleding zit niet heel goed. Ik wil niet veel nieuws kopen. enz enz enz. En dan al die zwangeren en bang als ik zwanger ben wat als ik weer een ramp 20 weken echo krijg. Pfff. Ik hoopte ook een keer op een gelukje, maar vooral snel een gezond kindje. Het valt me zwaarder dan ik had verwacht.
Ladylola - komt me bekent voor dat je dingen niet doet, omdat je misschien snel zwanger bent. Heb ik tot vorige maand ook gedaan en heb dat nu echt los gelaten. Zo beperk ik al 1,5 jaar mijn leven. want tsja stel dat ik dan zwanger ben. Sinds ik vorig mijn paarden heb verkocht, ben ik een paar maanden geleden gaan hardlopen bij een loopgroep. Heel leuk, en je heb een stok achter de deur. Ik ben dan niet te zwaar, eerder te dun. Ook verzet je, je gedachte. Ook heb ik inderdaad een tijdje geen nieuwe kleren gekocht. Maar sinds vorige maand verwen ik met juist als ik ongi ben. En ga ik heerlijk zoeken in de sales bij de wehkamp. En heb me voorgenomen dat elke keer te doen. Ik probeer om een stuk positiever te zijn. ohja vakantieplannen, nee want stel je voor dat ik in augustus hoog zwanger ben..... haha jij heb ook een rare, de borrels... Ik krijg ook vet haar een paar dagen voor ongi. En het word droog van onder.
@Sanzon.. Ik heb altijd 1 1,5 dag van te voren bruin bloed verlies en krijg ongi krampen... Vet haar eigenlijk nog nooit op gelet.. Ik herken dat gevoel (gelukkig) niet zo erg, bij onze kleine zijn we ruim 1,5 jaar bezig geweest maar gelukkig was ik voor iedereen blij en dacht ik altijd, bij ons komt het ook wel goed... Dat heb ik (gelukkig) nu weer... Dikke knuffel meiden!
Wel rot hoor krul had helemaal niet op je gereageerd. Maar balen weer ene ronde verder. Wel fijn dat je er positief in staat. Is ook het beste. Haha sanzon ja die borrel haalt ook wel de meest genante aandoeningen😂😂 nou wie weet als je straks zwanger bent bespring je je vent als nooit tevoren😁 Hier verwen ik mezelf goed hoor en ik laat qua gezelligheid niks weg. Borrels en feestje doe ik aan mee, maar zijn aantal dingen die je uit stelt. Wel goed dat jij jezelf ook lekker verwend en nog keuzes maakt voor je zelf. Is erg belangrijk. Me eerste pukkel komt eraan😩
Krul87 - knap hoor. Dat bruine bloedverlies heb ik vaak al 3 dagen van te voren. Zelfs wel eens 5 gehad. Ladylola- ah bah, geen pukkels gehad met de zwangerschap? Hier weer een goede hoge temperatuur. En wat ik raar vind veel afscheiding, terwijl ik normaal droog ben. Als ik moet uit gaan van mijn oude cyclus moet ik zondag ongesteld worden... Maar door de ovulatietesten en rare temperatuur schommeling weet ik het niet zeker.
Tis soms zo lastig het goed te beoordelen, want niet ieder cyclus is hetzelfde. Soms denk je ooh dit ken ik niet en dan krijg je een beetje hoop. Ik had met me vorige zwangerschap volgens mij wel pukkels, maar weet niet of het ook zo was voor me nod. Heb stiekem een test gedaan, stom he. Was negatief. Wel erg enthousiast op 9 dpo, maar ik denk dat het wel klopt dan. Zijn ultra gevoelige. D Wanneer ga jij testen? Hier verwacht ik zaterdag of zondag mijn menstruatie, dus ik niet meer eerder dan maandag.
haha, jij durft. nee, ik ga pas testen als ik ruim over tijd ben. Ik ga het dan pas dinsdag proberen. Heb ook geen testen in huis. En heb ook geen idee wanneer ik ongi moet worden. FF gaf dag 13 eisprong aan. lijkt ook het logisch kwa temperatuur. Dag 16 had ik de meest donkere ovulatietest.( net niet positief ) Dag 18 bloeding. Dag 21 een eenmalige temperatuur stijging. Dag 22 weer gelijk naar benede. en de volgende dag weer flink omhoog. Ik zit nu op dag 25. met een temperatuur van 37,0 Dus eisprong is zeker geweest. Heb altijd een cyclus van 28 dagen. Behalve vorige maand, maar toen had ik de griep gehad. Dus ik ga rustig afwachten. Bij mijn vorige zwangerschap test ik ook pas bijna een week later. Durft echt niet.
@sazon hier niet zoveel symptomen. Ik krijg meestal krampen en diezelfde dag is het er al. Afgelopen 2 cyclussen helemaal nergens last van gehad. Haha vakantieplannen er zelfs op aanpassen. Ik doe het niet, maar goed als ik nu zwanger word ben ik in november uitgerekend. Je beperkt je idd wel aardig door zo te denken. @ladylola, spannend je nod komt aardig inzicht. Hier ook nog steeds kilo's van de zwangerschap eraan helaas. Hier zelf 15, was minder maar ben in november en december 6 kilo aangekomen. Waarschijnlijk door stress, ging hier allemaal niet zo lekker. Ik zou blij zijn als ik er 10 af kan krijgen en die andere 5 komen dan wel weer als de 2de geboren is. Hier in de sale wil ik nog wel eens iets nieuws kopen. Heb 2 broeken die passen waarvan 1 al aardig aan het af gaan is, soms moet je wel wat. Ik hoop dat je angst bij een 2de wel wat minder word. Heb je een korte lf? @hier eindelijk gisteravond een positieve ovu test op cd 16. Vanmiddag ook nog 1 gedaan en was al wat lichter, ga zo nog 1 doen. Heb vandaag ook aaridg wat eipijn. Nu benieuwd wat mijn lf zal zijn. Gisteren en eergister nog wel geklust dus ben benieuwd. Een hele opluchting een positieve ovutest. Komdende 2 maanden als niet lukt ben ik er niet zo heel erg rouwig om gezien de uitgerekende maand dec/jan. Wil dan ook echt vol er voor gaan om in die 2 maanden de nodige kilo's kwijt te raken.
hier vandaag een hele hoge temperatuur van 37,3. Nog nooit zo hoog gehad. Nu geeft FF aan dat ik afgelopen dinsdag mijn eisprong had. Hij heeft het verschoven. Ben benieuwd of het klopt. Want dat heel laat.
Ik had ivm mijn PCO veel last van pukkels, maar tijdens mijn zwangerschap juist niet. Alsof toen mijn hormonen meer in balans waren. Voor mijn zwangerschap begon mijn menstruatie ook altijd met 1-2 dagen bruinverlies. Verder merkte ik er weinig van. De ene keer dat ik ongesteld ben geweest na mijn zwangerschap begon het juist met helderrood bloed en zette het meteen door. Ah, er komen dus een paar NOD's aan dit weekend. Spannend! Ik ga voor jullie duimen. Hier lijk ik deze week al mijn eisprong gehad te hebben! Mijn app zegt dat ik op basis van mijn temperatuur maandag al mijn eisprong heb gehad. Dat zou al op dag 12 van mijn cyclus zijn! Ongekend! Zelfs met medicatie kreeg ik pas op dag 18 een eisprong. Ik twijfel alleen of ik echt op mijn temperatuur kan afgaan, want ik heb de afgelopen nachten wat slecht geslapen vanwege verkoudheid. Maar ik heb deze week wel ook vruchtbaar slijm gehad, dus ergens deze week denk ik toch echt mijn eisprong te hebben gehad. Ben echt zo blij! Zou mijn PCO na de bevalling hersteld zijn? Ik heb in ieder geval veel minder last van pukkels (symptoom van PCO).
Hey billy wat fijn zeg dat je minder last hebt en je pco wel weg lijkt. Hier heb ik een minimaal beetje pco. Ook vaak pukkels. Maar je ei dus gehad zojuist? Wel gebruik van gemaakt? Kan niet zijn dat je door je koudje een verhoogte temp had? Sanzon je temp maakt het wel heel ingewikkeld. Of er is een eitje gaan plak? Innesteling? Hier me nod dacht ik 2mrt, maar tis 1mrt. Wil zo graag hopen om overtijd te gaan, maar durf alleen maar te doemdenken. Wel een troost zit bij het nod forum en echt de hele lijst is vuurrood dus ondanks het voor niemand leuk is, zie je wel op die manier dat het niet altijd pats boem is.
Ladylola - spannend... Hoe voel je nu? Billy85 Jij kan nu ook wachten. En wie weet is de pco weg? Hier vanmorgen een temperatuur van 37. Zegt voor mij niks want de ongesteldheid begon bij mij met 37,1. En zakt pas na 3 dagen naar 36,7. Dus afwachten maar...
Jeetje Sanzon is tempen bij jou niet nog meer verwarrend? Maar goed de testen ook, wat verwarrend zeg. Ik voel me grieperig, koudje opgelopen in het zwembad eergisteren. Verder voel ik alsof me menstruatie komt. Ik krijg meestal een dag van de voren bruin/rose. Dus dat verwacht dat vandaag of anders uiterlijk morgen. Zit nu op 11 dpo, volgens mijn stickje, maar op 10 dpo volgens me eipijn. We zullen het zien
Ladylola - beterschap. Het is wel verwarrend, maar hoop inzicht op mijn cyclus te krijgen. Als ik moet uitgaan van mijn laagste punt op beide cyclussen, dat is eisprong dag 13. dan moet ik vandaag ongesteld worden. Maar toen had ik geen ovulatietest die richting positief ging. Maar ik heb nooit een ovulatietest gehad die helemaal positief was? Dit is het enige wat overeenkomt met beide cyclussen. Dus ik weet het niet. Mijn man denkt dat ik zwanger ben, omdat ik vannacht heet voelde, en hij er niet van kon slapen. Dit had ik ook toen ik zwanger was. Maar naar mijn mening ben ik altijd warm richting mijn menstruatie. Dus morgen maar afwachten, want nu geen ongi.