Nu een testje doen of volgende week... ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sylvia90, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb verleden maand een rare bloeding gehad.. normaal vloei ik erg veel maar verleden maand was het een klein beetje en maar 3 lichte dagen in plaats van 5 hevige dagen.
    Ondertussen ben ik misselijk en sinds 3 dagen veel plassen.
    Nu hebben we verleden maand niet getest omdat ik zoiets had van we zien wel maar nu zie ik dat ik bijna weer ongesteld moet worden en ik dus eigenlijk nog niet een gewone bloeding heb gehad sinds de laatste echte bloeding. Ik ben er gewoon even niet meer bezig mee geweest ( uit zelfbescherming? bang voor teleurstelling? )

Nu zit ik te twijfelen ga ik wachten tot volgende week of zal ik toch deze week nog een test doen.
    Eigenlijk wilde ik wel wachten maar mijn man zegt dat het wel kan een testje nu aangezien verleden maand die bloeding zou raar was ik misschien wel verder zijn en dan is het wel handig om een afspraak te maken.. en ja daar heeft hij ook wel weer gelijk in.

Ik wil het wel weten maar durf gewoon niet te testen.. :(

2. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Hey Sylvia,
    Ik zou gewoon samen als je met je man bent die test doen.
    Als het negatief is heb je gelijk steun.
    En als het positief is kun je het gelijk samen vieren.
    En dan zou ik zo'n doosje met twee testen kopen... Als je volgende week dan niet ongesteld wordt kun je nog een x testen...

Succes, en ik hoop voor jullie dat het raak is :D

Groetjes!

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik sluit me bij Lotje aan.

Dan moet ik er wel nog even bijzeggen dat ik laatst ook opeens een hele lichte menstruatie had ipv een zware, dus het kan natuurlijk altijd een keer gebeuren.

Maar ik hoop gewoon dat jij zwanger bent natuurlijk!!

Laat je iets weten?

4. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zal toch gewoon een lichte menstruatie geweest zijn.. Hebben gisteren toch nog getest ( savonds) en negatief..
    Helaas maar heb er nog een over voor volgende week dus hoop dat ik die mag gaan gebruiken als mijn menstruatie uitblijft ..

tkwam toch wel hard aan eigenlijk. Maar goed mischien volgende week dus 2 streepjes..

5. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    He wat shit dat die negatief was. Nu flink duimen dat je de 2e test volgende week mag gebruiken en die dan wel positief is.

6. FemkeJ

FemkeJ Lid

8 aug 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik zou de volgende test 's morgens doen. Direct als je vanuit bed stapt en moet plassen. Als je dan zwanger bent en het hormoon hebt aangemaakt, dan zou je dat op dat moment sneller ontdekken dan s' avonds. Je urine is 's morgens namelijk geconcentreerder.

Succes!!

Deel Deze Pagina