De 18e heb ik een topic ge-opend ivm extreem veel slijmverlies... Uiteraard braaf geklust daarna Maar nu heb ik sinds een uurtje enorme kramp in mn baarmoeder. Een eisprong? Maar daar link ik dan dat slijm niet aan , want dat was 4dgn terug.... Iemand hier met raad?
Hmm misschien was je ei eerder enheb je nu een innesteling? Toch ook voor de zekerheid klussen hoor...misschien is het nu wel je ei.... Kortom geen idee hahahahaha....ik zou gewoon klussen voor de zekerheid!
Dat kan zeker je eisprong zijn hoor! Ik verwacht mijn eisprong donderdag en het afgelopen vrijdag alweer voortekenen dat het eraan zit te komen.
haha ja hoor ik heb nog steeds kramp..... het blijft aanhouden... ben toch wel benieuwd wat het nou is?
hmmm wat bedoel je het is niet meer weggegaan? Ik had zelf een week voor nod pijn die bleef aanhouden en dat was dus de innesteling! Dus wie weet!
Ik heb nog steeds kramp . Snap er niets meer van. 2 dgn geleden ook wat helder bloedverlies , heel weinig tijdens het afvegen. Dus nu word het afwachten........zucht
spannend!!!! Het zou echt zomaar je innesteling kunnen zijn weet je dat! Nog even geduld en je kan testen! Wanneer doe je je eerste test?
ik ben benieuwd t word wel erg spannend zo! haha we gaan t weekend weg 4 dagen. dus dat komt mooi uit. word ik ongesteld dan is dat zo en anders test ik na t weekend
Misschien kan ik hier mijn ei-vraag ook even stellen Ik ga net naar het toilet en heb wat roze bloed met afvegen. Ik zit op dag 18 van mijn cyclus en heb ook lichte buikkrampen. Ik heb gisteren avond geklust.... Ben ik op tijd of moet ik vanavo d ook??
Ja, ik heb zeg maar alle symptomen, alleen niet dat vruchtbare slijm...?! Dus ik twijfel heel erg of het wel mn ei is..
Ik had ook week na me eisprong buikkramp en met afvegen roze bloed en kijk resultaat vandaag 2 dikke strepen.En zwanger
Gefeliciteerd!!!! Wat een goed nieuws! Ik wacht het nog maar even af. Het is voor ons de eerste ronde na stoppen met de pil. Ik vind het wel echt spannend hoor...! Dacht me zelfs vanmorgen een klein beetje misselijk te voelen, maar ik kan mezelf ook voor de gek houden...
ooooh wat spannend allemaal!!!! haha gefeliciteerd kittycat! ik ben enorm moe al 3 dgn , kan aan het weer liggen maar wie weet ook een teken..... mijn man is ervan overtuigd dat t raak is haha maar helaas is hij geen zwangerschapstest..dus moeten we even wachten......