Schrikken,door steek van wesp laat ik mijn kindje vallen

Discussie in 'De lounge' gestart door vlindertje85, 11 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlindertje85

vlindertje85 Actief lid

24 jan 2008
    280
    0
    16
    Ik moet het ff kwijt wat ik net meemaak,ben er helemaal van van slag!
    Ik pak daarnet (2 uur geleden nu) mijn dochtertje 9 maanden uit haar loopstoel.(die had ik even daarvoor buiten een grondige sopbeurt gegeven en in de zon laten drogen en daarna binnen gezet.)
    dus ik heb haar op mijn arm en krijg me toch een steek van een wesp in diezelfde arm(die heeftmdus waarschijnlijk in het zitje van de loopstoel gezeten en zat dus ik denk op haar broekje.)
    En van schrik laten haar toch vallen!met een grote klap met haar hoofdje volgens mij ,op de tegels.gelukkig huilde ze keihard.
    T was zo verschrikkelijk ik dacht dat ze dood was.en ik had vreselijke pijn aan mijn arm door die *** wesp.Wat een verschrikkelijke reactie van me,ben gewoon erg kwaad op mezelf hierdoor en heb al een flink potje gehuild!
    Gelukkig ging het meteen weer goed met mijn dochtertje,ze was weer vrolijk en slaapt nu even,maar ben nog wel erg ongerust en alert erop.
    Als ze straks raar reageert of begint over te geven bel ik meteen de huisarts.pffff moest ff me verhaal kwijt en mijn arm doet nog steeds pijn van dat stomme beest!

2. Redhead86

Redhead86 Actief lid

6 aug 2013
    306
    0
    0
    Jeetje wat heftig! Kan me goed voorstellen dat je je schuldig voelt, maar denk in dit geval dat jij er niet zoveel aan kan doen..
    Zou wel even oppassen met dochtertje lang te laten slapen omdat ze wel op haar hoofdje op de tegels is gevallen.. Misschien toch even de huisarts bellen, misschien krijg je een wek advies... En inderdaad even goed in de gaten houden.. Sterkte voor jullie beiden!

3. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Ik zou sowieso de huisarts bellen voor advies als je kind met het hoofd op de tegels is gevallen.
    Sterkte!

4. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    He gatver.. kan me voorstellen dat je ontzettend ben geschrokken.
    Maarja zo'n kl.ote beest als die prikt doet ook zeer.
    En dat je daardoor je dochter laat vallen, ja is heel heeeeel erg, ik zou ook een potje gejankt hebben en m'n moeder bellen ofzo. Maar da's niet jou schuld!! Zo even kijken hoe het met haar gaat en dan misschien alsnog de dokter bellen als het je niet lekker zit.

sterkte en succes.

5. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    ah jee wat zul jij je idd rot voelen zeg. Maar je hebt haar niet express laten vallen, hou dat maar voor ogen. Ik vind het zulke rotbeesten en ze zijn in die laatste paar weken die de herfst inluiden zo agressief...

6. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Och wat een schrik!!!
    Ik kan me je schuldgevoel heel goed voorstellen, maar je deed het niet expres! Ik zou haar ook idd even goed in de gaten houden met slapen en zo nodig de ha bellen.
    Veel sterkte, dat kun je geloof ik wel gebruiken ;)

7. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nu je van de schrik bekomen bent huisarts bellen hoor! Die kan beter beoordelen of er nog iets moet gebeuren of niet. Je kunt het toch lastig zien aan de buitenkant en het zal toch wel op zn minst een kleine hersenschudding zijn. Dat is niet ernstig, maar behoeft misschien wel een bepaalde verzorging.

8. Eldoli

Eldoli Actief lid

16 mei 2013
    407
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och, wat schrikken zeg!
    Het is niet jouw schuld hoor!
    Rotbeesten, die wespen.
    Ik zou ook even de HA bellen voor advies. Succes!

9. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ik snap je schuldgevoel ook, maar je hebt haar niet met opzet laten vallen.

Huisarts bellen kan nooit kwaad, en kan je ongerustheid wat wegnemen :)

10. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Oh wat schrikken! Voel je niet schuldig, de wesp is de schuldige. Digiknuffel!

11. flerk

flerk Niet meer actief

Is ze van erg hoog op de tegels gevallen? En viel ze eerst op haar lichaam of meteen op haar hoofd? Ik hoef niet te zeggen 'hou haar goed in de gaten' want dat doe je al. Veel sterkte en ik hoop dat het allemaal meevalt met je dochtertje. Enneh...dit soort dingen gebeuren... maakt je geen slechte moeder!

12. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Oh meid wat schrikken, maar dit zou ons allemaal kunnen overkomen.
    Je zou de huisarts kunnen bellen, maar ik denk dat hij je hetzelfde advies geeft als hier al gegeven wordt ( en jezelf ook al bedacht hebt)
    Je hebt dat @#$ beest toch wel kapot gemept??!
    Ik hoop echt dat het meevalt, kinderen kunnen vaak toch meer hebben dan wij denken he
    knuff Pluisje

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Schrikken zeg. Maar daar kon je niks aan doen, is een reflex lijkt me. Zou idd even de ha bellen omdat ze op de tegels is gevallen met haar hoofd.

14. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Meid toch jij zal toch spontaan een hartverzakking hebben gekregen. Ik zou ook gewoon even bellen, al is het maar om jezelf een goede nacht te geven.
    Maar vergeet nooit dat jij hier niks aan kon doen. Hele dikke knuffel.

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oh wat schrikken, dikke knuffel meis :(

16. woez

woez Fanatiek lid

19 sep 2009
    1.129
    205
    63
    Ik ben vorig jaar een door zo'n snert beest geprikt in mijn vinger toen ik zoontje op de arm had, gelukkig niet laten vallen van schrik maar wel een mega dikke vinger door de prik.

Maar wat de andere meiden ook al zeggen, zou toch even de huisarts bellen voor de zekerheid

17. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Da's schrikken! Maar je kon er niets aan doen hoor! Is gewoon je reflex op dat moment..
    Ik zou wel even huisarts raadplegen hoor! Ze kunnen lelijk vallen en inwendig wel wat oplopen zonder dat je dat nu ziet of merkt!

18. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Dat is zeker schrikken!

Probeer je niet schuldig te voelen je hebt haar echt niet expressie laten vallen. Je kan altijd voor de zekerheid even de huisarts bellen voor advies.

19. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Nog eenzelfde soort reactie: jij bent niet schuldig aan de val van je kind. Op mijn werk op het kdv mogen we om die reden bijvoorbeeld ook geen teenslippers, zonder stootrand aan, omdat het menselijk is om een kindje te laten vallen als je bijvoorbeeld heel hard je teen stoot. En een wespensteek is wel zo'n misselijke steek, dat jouw reactie niet prettig is, maar wel menselijk...

Deel Deze Pagina