nu eens geen Schoonmoeder... maar gewoon Moeder irritaties !

Discussie in 'De lounge' gestart door FairyLaughs, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

haha echt?. je opbellen?... hahaha

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Als ze langskomt, dan werk ik me altijd uit de naad om het netjes te krijgen volgens haar standaard.
    Want ook hier, een te klein huis waar alles ingepropt staat.
    Maar sommige mensen kennen dat gewoon niet, die hebben genoeg kamers met genoeg kasten om alles in te zetten ;)
    Ze is niet zo dat ze gaat stofzuigen oid maar levert wel de nodige steken onder water.(Kwetsende opmerkingen e.d)

Kan me dr niet meer druk om maken hoor...Poets ff wat extra en als het niet goed is...ja jammer dan!

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Lijkt me vreselijk, zo'n moeder! Mijn moeder heeft zelf zo'n moeder, en maakt daarom nooooit opmerkingen, en ze kijkt ook nooit met zo'n blik zeg maar.

Sterkte ermee hoor meiden!

4. Bl0nd

Bl0nd Actief lid

16 dec 2009
    418
    0
    0
    Havo afmaken.
    Groesbeek, ons stekje.
    Sterkte ermee meid! Dat wilde ik eerst even tegen je zeggen.

Tjaa, het is een beetje een lastige situatie want wat jij ook zegt blijkbaar, het schijnt haar niks te interesseren.. Misschien moet je haar maar eens een keer op de harde manier de toegang tot jouw huis ontzeggen totdat ze eindelijk eens begrijpt hoeveel pijn en irritatie en jou eigenlijk oplevert als zij telkens die opmerkingen plaatst..

In ieder geval wat je ook doet, laat jezelf niet gek maken meid;) En dat is moeilijk, kan ik best geloven, maar toch;) *knuff*

Liefs,

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Meiden!! het is jullie huis!
    niet die van haar..
    een keer heel duidelijk zeggen. het is mijn huis en ik maak het schoon zoals ik wil. Ik ga bij jou thuis dus ook niet zeggen wat je wel en niet moet schoonmaken.

en als ze het daarna wel doet, ga je bij haar thuis zeggen joh, dit mag wel eens schoon of als ze niets zeggen maar poetsen, ga jij ook de slaontafel ofzo afnemen..

En dan zeg je daarna irritant he!
    dan nog niet luisteren.. dan niet meer mijn huis in, totdat je weer normaal kan doen.

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

misschien kun je een opmerking plaatsen als ze zegt moet je dit of dat niet schoonmaken of als ze zegt wat is je huis een rommel dat jij dan zegt: oke die doen we straks zullen we eerst met jouw huis beginnen?

Kijken wat ze dan zegt.

7. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Mijn god, heeft jou moeder smetvrees of zo? :$
    Ik moet zeggen ik ben een echte poetskont, maar nog is niet alles perfect hier.
    Wij hebben namelijk ook een hond, en dan liggen er nog wel eens haren op de vloer.
    Geen denken aan dat ik 5 keer per dag ga stofzuigen.
    Ik stofzuig smorgens en savonds een keer vlug er doorheen, en dan zal het wel goed zijn.
    Soms zuig ik maar 1 keer per dag.
    Mijn moeder is in die dingen heel relaxt bij haar ligt er ook wel eens wat.
    Maar bij mijn schoonmoeder is alles helemaal perfect, er ligt daar nog geen kruimeltje op de vloer.
    Ze heeft wel nooit gezegt dat het een rommeltje is maar toch zorg ik ervoor dat alles beneden netjes is als ze komt.
    Want ze klaagt altijd wel over haar andere zoon en zijn vrouw waar het niet zo netjes is.
    Het lijkt me super irritant als je iedere keer je moeder of schoonmoeder op je lip hebt.
    Ik zal er niet eens meer op reageren als ik jou was, is het echt niet waard.

Deel Deze Pagina