Nu eens geen testen doen....

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Nicoletta, 28 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Vorige keren werd ik helemaal knettergek van dat getest en iedere keer als mijn zwangerschapstest niet donkerder werd, maakte ik mezelf weer helemaal gek dat ik dus weer geen goede zwangerschap had.
    Nu had ik op 19 sept een MK en weet dus echt niet wanneer mijn eisprong was. Inmiddels heb ik allerlei tekenen dat ik weer zwanger zou zijn maar ik heb nu besloten om gewoon eens niet te testen en maar te zien wat er gebeurt.

Herkent iemand dit gevoel? :oops:

2. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Herken het wel heel goed. Heb in de zomer van 2006 een positieve test gehad en deze werd eerst donker en daarna steeds lichter. Tot ik ging bloeden. Wilde daarna ook wachten, maar ik kan het gewoon niet. Ik test gewoon!

3. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Ik had me ook voorgenomen deze maand geen ovulatietesten te doen.. Maar ja ik kon het weer niet laten :)
    Misschien volgende maand als t niet raak is ;)

4. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Vanmorgen stond ik in tweestrijd.... zal ik testen....of toch niet. Maar nee heb het niet gedaan! Ik voel nog geen menstruatie op gang komen en dus weiger ik te testen 8) .
    De MK was op 19 sept en vorige keer (19 jan) was ik op 29 feb ongesteld geworden. Dus nu zou het ongeveer ook weer die kant op gaan maar NEE NEE NEE ik test niet!

Dat is zo erg he Britt? Je ziet je test lichter worden. Dat kan natuurlijk aan andere dingen ook liggen maar als het dan een mk wordt dan weet je toch wel haast genoeg.

Pioen, verstop ze gewoon :)

5. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Nicoletta@ eerst ben je enorm verbaasd, dan gauw opzoeken op internet wat het kan zijn, onderstussen in mijn hoofd weet ik dat het mis is, en dan zie je het staan op internet...met de bevestiging. Voelde me zo leeg.

Dus snap je angst wel, maar heb in juli van dit jaar enorme paarse 2e streep gehad. werd alleen maar paarser. En van het ene op andere moment ging het mis bij 9 wk.

Je kan opzich wel 1 test doen, maar daarna moet je als het positief is jezelf niet gaan kwellen met meerdere testen.

Succes

6. musje

musje Actief lid

15 nov 2005
    188
    0
    0
    Ik raakte zwanger in de maand dat ik GEEN testen deed, geen temperatuur bijhield.

Ik ben van 1 enkele keer vrijen in mijn vruchtbare periode zwanger geworden. Ik wist overigens na maanden zeer regelmatige eisprong wel precies wanneer die zou zijn... Op vakantie was het dus raak!

Ik hoop dat het voor jou ook werkt!

Deel Deze Pagina