waarom ga je haar dan niet zelf daar verschonen? dat vind ik wel zo raar je brengt je kind in een tijd dat alle mamas een kindje brengen en dan staat een leidster poepbroeken te verschonen omdat jij als moeder dat niet wil doen? ik snap er geen drol van
waarom zou je smorgens haast hebben kun je dan niet 10 minuutjes eerder weg zodat je nog even wat speling in je tijd hebt? er gebeurd met kleine kindjes altijd wel wat onverwachts voor
Als moeder: Ik vind die moeder ook aso.. Vooral de toon in het verhaal zou me irriteren.. Als mijn jochie thuis poept, verschoon ik hem daar nog. Gebeurd het in de auto, dat gebeurd nauwelijks trouwens, dan zeg ik dat ik hem wel even ga verschonen. Maar meestal pakken de leidsters hem dan alsnog over en nemen we afscheid in het verschoonhok. Alleen misschien 1 of 2 keer dat er nog 2 moeders met kinderen stonden. En dan doe ik het zelf wel even, geen enkel probleem. Gebeurd ook weleens bij het ophalen, dat hij net gepoept heeft. Dan verschoont de leidster hem nog, tenzij het druk is, dan doe ik het zelf even voordat ik de deur uitga. Geen enkel probleem mee.
zou het niet een sarcastische opmerking zijn van die moeder? dat over Nee dat was al tijdens het tandenpoetsen? Verder: Belachelijk, ik zou mn kind nooit brengen met poepbroek en wanneer hij er een zou krijgen onderweg dan verschoon ik hem zelf. Ben het eens met degene die hier zei dat wanneer ouders er zijn dan zijn die verantwoordelijk voor het kind, als de ouder weg is pas de leidster!
we hebben idd besloten er iets over in de nieuwsbrief te zetten, in de trand van: houdt u er rekening mee dat brengtijden voor sommige kindjes nogal hectisch zijn en dat wij graag alle aandacht aan de kindjes geven. Dat iedereen graag heeft dat wij tijd hebben voor hun kind en of bepaalde verzorgende taken dan nog even door de ouders gedaan kunnen worden zodat wij onze handen vrij hebben. Ben benieuwd of ze de hint snapt. onskleintje, nee het was echt niet sarcastisch.
Ik vind het feit dat het standaard gebeurd en zij er dus vanuit gaat dat het de normaalste zaak van de wereld is een beetje vreemd. Als het gewoon een keer zou gebeuren dan vermoed ik dat onze leidsters hem over zouden nemen en zouden verschonen. Gewoon omdat ze weten dat mijn mans tijdmanagement waardeloos is en hij ook geen speling heeft. Als het standaard zou gebeuren, zou mijn man het op zich nemen de ochtenden anders te organiseren. Da lijkt mij normaal. Als ik hem ophaal als hij nog niet verschoond is, bieden ze altijd aan hem nog even te verschonen, hetgeen ik eigenlijk altijd af sla. 's Avonds heb ik er de tijd voor, 5 minuten later thuis is geen probleem. Uiteindelijk is hij onze verantwoordelijkheid. Ik denk dat er veel te maken heeft met hoe ze in het geheel met jullie omgaat. Uit haar houding vind ik weinig respect spreken en dat vind ik het grootste probleem.
je beschrijft precies het gevoel dat ik er bij heb, alleen zeg jij het beter. Thanks, het ging mij idd ook niet echt om die luier, maar de gedachte erachter.
Hahaha, herkenbaar zeg, ik heb ook zo'n collga, super irritant! Maar goed.. haar probleem dat ze het geen probleem vindt, de rest denkt er anders over toch? Misschien kan zij in het vervolg alle kindertjes die met poepluier gebracht worden verschonen, dan is ze vast zo genezen, hihi. Ik zou trouwens ook heel vriendelijk (lees: Prodent-smile) wijzen waar ze kan verschonen en waar alles staat. Dat ze zich niet bezwaard hoeft te voelen en gewoon alles kan pakken wat ze nodig heeft.
Heel raar.. ik verschoon haar ook altijd zelf. Nu zorg ik ook dat ik altijd ongeveer 5 minuten 'over' heb als ik haar wegbreng. Ik vind het altijd zo sneu, hup de auto uit, naar binnen rennen en wegwezen. Kan ons dochtertje ook niet zo goed tegen Dus we nemen even de tijd. Lastig zeg, in jou geval. Wat vinden je collega's ervan??
nou ja zeg!! dit vind ik dus erg asociaal! mijn kids gaan niet naar een kdv, maar het maakt niet uit waar ik naar toe ga, mijn kinderen vertrekken allebei standaard met een schone luier. ik zou het zelf ook niet lekker vinden om in de poep te zitten, waarom dan wel je kindje? en dat het regelmatig gebeurd, en kindje meteen aan jullie geeft, 'ik heb weer werk voor jullie', vind ik belachelijk, en eigenlijk ook best respectloos.