Kinderstoel?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ssgerundt, 22 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Welke merk hebben jullie van een Kinderstoel?
    Wij willen er eentje gaan kopen, maar weten nog niet zeker welke...
    Is die kinderstoel bij de kruidvat wat, want wij willen wel een meegroeistoel!

2. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik zou wel voor zo'n stoel als die van kruidvat zijn. Wij hebben zo'n superluxe van fisherprice, maar het is een onding. En als ik in een restaurant kom en haar daar in een houten verstelbare stoel zet, zit ze 10 x lekkerder. Je kunt hem trouwens ook thuis laten bezorgen via de kruidvat site.

3. lintjezuur

lintjezuur Actief lid

5 nov 2006
    430
    0
    0
    Wij hadden een houten stoel gekregen van iemand maar die was al vrij oud en moeilijk schoon te houden met allemaal riggeltjes enzo. Nu hebben we de plastice stoel van de Ikea. Die bevalt echt prima. Hij is niet zo groot dus Sven zit erg stevig erin. Nu nog wel met stoelverkleiner maar dat is straks niet meer nodig. Helemaal van plastic dus ideaal om schoon te houden. En als het blad beschadigd of kapot is heb je voor drie euro een nieuwe.

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Wij hebben de chicco polly, maar mijn ouders hebben de ikea stoel.
    Het scheelt 110 euro in prijs en hij bevalt even goed.

5. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Is dat ie kinderstoel bij ikea voor 12 euro of zo?

6. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    wij hebben er twee, een houten meegroeistoel en een chicco polly. Sam zit voor geen meter in die meegroeistoel, dus eten geven was een ramp. Dus een nieuwe erbij gekocht (hebben dalijk toch een tweede kindje erbij) en bevalt me prima.
    Helaas was de polly niet echt goedkoop.

7. puckje

puckje Bekend lid

9 jun 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Wij hebben nog geen kinderstoel gekocht maar als wel aan het kijken. We gaan voor de superSlex. Dit is ook een meegroeistoel maar dan van plastic. Ze zijn niet echt goedkoop maar we hopen er lang plezier van te hebben. Zelfs volwassenen tot 100 kg kunnen hier nog op zitten.

8. mexico

mexico Actief lid

2 mrt 2007
    340
    0
    0
    Wij hebben de tripp trapp stoel van stokke, op mijn werk hebben we die ook en ze zijn echt ideaal.

9. lintjezuur

lintjezuur Actief lid

5 nov 2006
    430
    0
    0
    Yep en het blad koop je er dan nog los bij...

10. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Maar is dat wat die ikea stoel?

11. lintjezuur

lintjezuur Actief lid

5 nov 2006
    430
    0
    0
    Bij ons bevalt hij prima, Sven zit er goed in. Ik wilde dat ik hem eerder had aangeschaft. Dat had een hoop geboen gescheeld aan de oude stoel

12. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Wij hebben die van de kruidvat. Heel fijn en kan jaren mee. Het is een meegroeistoel. Heel stabiel. Zit goed.
    Die van Ikea is trouwens ook fijn. Ook stabiel, makkelijk mee te nemen en licht. Maar geen meegroei. Het is net wat je wil.

13. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

we hebben er een van nijntje

14. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Kan je ook een stoelverkleiner krijgen bij die van Ikea? Of kunnen er standaard verkleiners in? Of is dat die stoel weer zo'n afwijkende maat?

15. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Die Ikeastoel is ideaal.

16. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Stoelverkleiner hebben ze ook bij IKEA. Opblaasbaar, dus heel handig. Maar in die stoel is er eigenlijk nauwelijks een nodig. Ons zoontje zat er bij kennissen heel goed in.

Deel Deze Pagina