Ik heb nog een dicht doosje vitamine pilletjes liggen van Dagravit. Ik wil mijn man wat vitamine pilletjes gaan voeren Alleen zijn deze goed tot februari 2013. Kan ik deze pilletjes nog gebruiken of moeten ze weg. DA
Ja kan prima hoor. En anders zorg je voor een flinke levensverzekering. . Nee zonder gein. Geloof niet dat het kwaad kan. Was het nu 2 jaar overtijd dan zou ik zeggen doe maar niet maar in dit Geval wel
Ik vermoed dat de werking inderdaad verminderd is. En ja dan heeft het niet zo veel zin meer natuurlijk.. Ik zou een nieuw potje kopen (maar goed ik eet niets wat over de datum is,al weet ik dat het soms best zou kunnen ik doe het niet haha)
Na de houdbaarheidsdatum wordt de werking vaak iets minder. Dus je moet er hooguit meer voeren Ik moet wel zeggen, ik vind meer dan een half jaar teveel en gooi het dan wel weg..
mmm vrij wisselende antwoorden.. en de poll blijft ook redelijk gelijk haha ... nu twijfel ik nog steeds..
Ik zou langer dan drie maanden al niet meer doen. Maar waarom pers je niet een lekker glas jus d orange? Met een bakje fruit? Veel romantischer
Ik zou ze gewoon nemen. Ze kunnen de 100% werking niet garanderen na de houdsbaarheid datum, maar het kan geen kwaad, denk ik dan... Die dingen zijn al duur genoeg.
Gewoon gebruiken! Pillen kun je heel lang bewaren, daar verandert niet zoveel aan. Die datum is er enerzijds voor dat de fabrikant zich kan indekken, mochten ze een claim aan hun broek krijgen. Zonder houdbaarheidsdatum zouden fabrikanten constant claims krijgen van mensen die op geldjacht zijn. En anderzijds is het natuurlijk ook heel erg commercieel om een datum erop te vermelden, dan kopen de mensen tenminste snel nieuwe pilletjes! Ik gebruik zelf ook regelmatig medicijnen/vitamines na de houdbaarheidsdatum. Ik heb er nog nooit iets van gekregen en het werkt prima
100 % zullen ze niet meer werken. Maar het zijn vitaminen, geen antibiotica ofzo, dus ik zou het wel nog vertrouwen en gewoon opgebruiken.