Het is een koeienstal uit 1920. We hebben sindsdien wel wat aanpassingen gedaan. Jullie wonen ook prachtig daar. In welke regio van Frankrijk woon je?
Ik ben het nieuwe speelkleed voor zoontje aan het installeren, en de hond vind het reuze interessant.
Even met ZP op een stoel in de keuken. Oudste zit mee op de tractor, middelste fietst door de tuin en jongste ga ik zo uit bed vissen... dan is het gedaan met de rust
Totaal 3000, maar wat ik meestal op de foto zet is 2000. Helemaal rechts achterin staat er nog een lap van 1000 haaks op. Even geen inspiratie voor een muziekje...
De Bourgogne. Ergens tussen de Morvan en de Loire. Een kwartiertje rijden bij Pouilly sur Loire vandaan.
Mijn uitzicht at the moment. Zoontje in mama’s nieuwe favoriete shirtje van de Zeeman. Op de achtergrond Catfish.
Oh jeetje, ja dat is niet echt een dolle boel. Wat sneu zeg.. heb je dr goede hoop in dat ze wat gaat eten of drinken? Hopelijk valt het allemaal mee.. sterkte!
Sterkte! Hoe is het gegaan? Mijn NU moment: S. is in haar nakie popcorn aan het eten die ze zojuist van opa gehad heeft. Leuk, zo voor het avondeten. Maar geen foto daar van.
Ik twijfel om het te zeggen, maar doe het toch dus negeer mij als je vind dat ik poep praat Onze zoon lag met 33 weken ook in stuit, toen heb ik mn acupuncturist gebeld en die zei dat ze een moxa behandeling kon doen als hij met 34/35 nog in stuit lag. Is dit nog een idee? 9/10 helpt dat zei ze. Ik weet alleen niet of het op dat termijn nog kan. Mijn zoon draaide gelukkig met 34.2 ofzo weer in en daalde in.. Succes!
Koffie en Netflix. Zoonlief ligt naast me op de bank spelletjes te doen op een oude telefoon. Dochter eet bij opa en oma.