box uit elkaar halen. Dochter heeft al 2x tussen de lade gezeten met haar handje. Draaien werkt niet want dan word ze boos want de la gaat niet open
Ze (schoonfamilie) hebben me overgehaald... Brrrrr Bekijk bijlage 584359 Wel een mooie zon , toch nog een pluspuntje haha Bekijk bijlage 584360
Ja, wij zijn er vandaag geweest met onze dochter van 8 en zoon van 4. De kaartjes had ik via vakantieveilingen gewonnen: 4 kaartjes voor de prijs van 2. De volle mep betalen voor de kaartjes vond ik wel erg veel! We hebben ons prima vermaakt.
Vanmorgen: Net nog een glas kapot laten vallen.. En nu: Tsja.. als ik dan toch twee glazen op één dag kapot laat vallen dan kan ik maar beter gaan hopen dat het geluk brengt Oh shit ik zie nu pas die lelijke slippers van mijn vriend. Ik moest toch iets aan tussen het glas
Bekijk bijlage 584947 Aaaaaarrrgghhhhhh, het seizoen is weer begonnen! Deze grote vriend(in) vond ik in de keuken.
Ja zo een had ik in de koelkast! Ik durfde alleen de foto niet te plaatsen sommige mensen zijn zo bang voor spinnen. Wat een joekels hè!