Het is inderdaad een leuk plaatje. Roept allerlei vragen bij me op. Wat roept die vrouw daar vooraan? En naar wie? En is dat niet een beetje storend voor de artiesten? Wat voeren ze eigenlijk op? Wat zijn dat voor kostuums? En die backdrop? En die man met het Green Day shirt, kan hij dit optreden muzikaal waarderen of is hij meer aanwezig voor de sfeer? Is het een avondvullend programma? Hoe groot is het publiek? Is dat podium echt rietgedekt? EN WAAROM BEKLIMT ZO'N GROTE KEREL ZO'N KLEIN KINDJE??? Je zoon gaat lekker uit zijn dak trouwens
Ik heb expres de foto uitgekozen waarop de vrouw onherkenbaar was (vanwege de handen voor het gezicht). En voor de rest zie ik voornamelijk ruggen. Als dit niet meer mag dan geef ik het op...
Ja, en die vent rechts was er al één aan het bestijgen, en vervolgens komen die anderen met de maskers... Complete orgie hier... Maar ja, die Fransen kennen geen moralen hè
Ik ben bang dat die interpretatie van een onschuldige kinderdisco meer over mij zegt dan over de Fransen Sorry Wies!
nee, geeft niets hoor! We hebben nog drie zulke avonden te gaan. Ik ga ze nu ineens door hele andere ogen zien...
Maar de foto van vanavond was wel beginnersgeluk denk ik. Ik verwacht dat niet zo 123 te kunnen evenaren... Maar ik ga mijn stinkende best doen!
Ook in dat geval tijd voor een psycholoog. Ik bedoel, als je hier weg wil dan klopt er iets niet hoor...