Ik lig op een matrasje op de grond in het kantoortje. Zoon is ziek en ik heb waakdienst. Net al zijn beddegoed verschoont en hem gedouched omdat hij explosieve buikloop had. Pfff. Nu ligt hij te jammeren en ik hoop dat hij snel slaapt... maar ik vrees van niet. Arm mannetje Bekijk bijlage 587355
Dankje! Ga ik nodig hebben geloof ik, want dit ziet er niet uit als een jongetje dat gaat slapen: Bekijk bijlage 587356
Bekijk bijlage 587373 Mijn vieze pap is op en mijzelf afvragend waarom ik niet in de Thalys een chocoladebroodje zit te eten.
Dank! Hij sliep rond 2:30 nadat ik een half uur in het donker over zijn buik had zitten wrijven. En ik sliep daarna ook meteen. En vanochtend was meneer zo fris en vrolijk dat hij gewoon naar school gegaan is. Kinderen...
Bizar is dat he? Jongste heeft, toen ze waterpokken had, een keer letterlijk een halfuur geslapen. Ik was gesloopt. Zij daarentegen heeft vrolijk gespeeld en wilde 's avonds niet eerder naar bed. Maar heel fijn dat hij zich beter voelt! Hopelijk kun jij vandaag wat bijkomen?