Ik denk niet dat het heel lang blijft zitten, maar het moet wel een beetje slijten. Er staat op 10 tot 20 wasbeurten, maar op het meest poreuze haar zal het wat langer duren. Als ze het echt weg wil, heb ik daar wel wat voor.
Het begon om zes uur vanochtend te onweren en te regenen. En het stopte om 3 uur vanmiddag. Toiletten overstroomden, straten blank, blikseminslag, lekkages, chaos! Ik woon vlakbij amsterdam... op een gegeven moment was de onweer recht boven ons. Ik vond het gewoon eng...
Hier ook omgeving Amsterdam en inderdaad hetzelfde. Ik ben drie keer echt compleet doorweekt geregend, maar echt er stond een laag water in mijn schoenen.
Echt he! Ik kon mijn kinderen niet wegbrengen want de eerste grote onweersbui was half acht. Gelukkig werd mn klas overgenomen. Zelfs mijn auto is nat aan de binnenkant door het water waar ik doorheen moest. Het was echt vreselijk vandaag. Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt. Arme kleuters konden niet meer naar de wc want t water liep eruit...
Als je het zoals bij mijn dochter op de foto wil. Even de makkelijkste manier om in te zetten zodat je geen rechte streep ergens krijgt. Op deze manier krijg je een beetje een verloop in het haar. Eerst maak je een hele hoge paardenstaart. Echt midden op. De staart heb ik gewassen met dreft even snel bij de wasbak, drogen. Dan toupeer je het haar grof naar het elastiek toe. Dan spuit je de kleur gewoon vanuit de tube in de punten tot half de staart of zover je wil. Ik heb nog een paar hogere strepen gemaakt tot aan het elastiek. Goed in masseren. En ik heb het 45 minuten laten zitten. Wel handschoenen gebruiken.
Ik heb wel eens gehoord dat het echte getal vd duivel 999 is, maar dat er 666 van is gemaakt, omdat ze het echte nummer niet in de bijbel wilden hebben. Uiteraard heb ik hier geen bron van.
Toen ik gister in de weer app keek gaf hij aan dat het bij ons de hele dag heel hard zou gaan regenen, zoals bij jullie dus. Vanochtend gaf hij alleen rond 17:00 wat regen aan en dat is uiteindelijk nu aan het vallen. Een beetje
De duivel is blijkbaar goed in het bijspringen in noodgevallen dan, gezien men wereldwijd dagelijks zijn hotline belt...