Bekijk bijlage 588235 De jongste dagje thuis. Is erg moe en het mag. Ze is nog 4. Alles van playmobil van zolder gehaald. Bouwen maar. Wat is ze blij!
Fijn @HooyoShimbir dat je een plek hebt waar je naartoe kunt om bij J* te zijn. Het is zeker erg mooi daar. Ik twijfel soms om L* alsnog een plekje daar te geven. ❤️
Misschien een keer rondlopen? Er is net een nieuw kinder veldje geopend waar pas 5-6 kindjes liggen is daar zo mooi met verlaagd gedeelte met een bankje en prachtige struiken met roze bloemen in het voorjaar/zomer... J* ligt op t islm stukje maar het nieuwe kindergedeelte is echt heel mooi. (Als je binnenkomst tegenover de tennisbaan gelijk links.)
Ik heb de jongste met sandalen naar school gebracht. Ga zo even sokken en schoenen meenemen want we gaan uit school nog ergens anders heen
Bij deze bedankt voor je bericht je bespaard mijn dochter koude voeten. Gelukkig dragen ze op school sloffen in de klas
Zit beetje te kijken naar de nieuwe collectie voor mn dochter. Normaal gesproken vind ik Zara erg leuk, maar dit seizoen... Denk alleen maar WTF