Ik zag er net nog een paar liggen op de overlooph Ik zat vanmiddag nog aan je te denken! Vroeg me af of je weer veilig thuis was, en had daar heel moederlijke zorgen en gevoelens bij. Echt, dit ZP doet hele rare dingen met me...
Ik zou jullie af en toe wel eens een group-hug willen geven... (OK, sommigen dan, onder voorwaarden, en eerder een halfbakken hi-5 dan een echte hug. Maar het gaat om het idee...)
Haha wat lief! Ben heeeeeel weinig online geweest, veel te druk bezig met genieten Zit nog helemaal op m’n roze wolk
Een paar uur geleden: mijn zoon heeft voor het errst een moeilijker (lees: hoger) parcours gedaan. Hij vond het super. Mijn vriend en ik stonden met zwetende handpalmen vanaf de grond toe te kijken. Bij één lastig stuk durfde ik helemaal niet te kijken... Bekijk bijlage 588536
Bekijk bijlage 588539 Bekijk bijlage 588539 Om in klimparksferen te blijven, vanochtend ook wezen klimmen met mijn dochter. Geen actiefoto’s hier, want ik hing zelf ook bovenin .
Dat gaat hem bij mij helaas niet worden met een krakkemikkig lijf en hele erge hoogtevrees. Heel jammer, want het lijkt me acht supergaaf om te doen met je kinderen...