Hele dag verjaardag gehad, kadootjes van de sint ingepakt ( zie in het duister linksboven) nu bakkie koffie met een fijn muziekje. Morgenmiddag worden de pakjes voor de deur neergezet
Bekijk bijlage 600045 Schoolafwas na een hele gezellige sinterklaas ochtend. Was vanmiddag. Nu een leeg bord voor me neus maar dat is niet zo boeiend
Warme chocolademelk met slagroom.. omdat ik me alweer niet fit voel. Lekker beentjes omhoog op de bank.
Mijne ook Helaas geen goed restaurant hier in de stad. Toen ik in Arnhem woonde, ging ik er wel vaak heen, daar zat echt een hele goeie.
Je bent altijd welkom bij Chez Whysteria. Zelfs de Poppadoms liggen al te wachten! Bekijk bijlage 600076
Dat weten we nooit. Maar in april begint het meestal wel een beetje acceptabel te worden. Voorlopig is het, op die ene rare sneeuwbui na, nog altijd ongewoon mild hier. Zoals overal geloof ik.
In een opwelling begonnen met uitzoeken van de speelgoedkist die in de woonkamer staat, en ook met alle zooi op haar kamer. Pfff, zie door de bomen het bos niet meer, zoveel zooi. Mn instinct gilt ÁLLES WEGPLEUREN!!! Maar dan krijg ik vanmiddag bonje gok ik zo...