Koffie in de tuin met een been wat heel slech is vandaag. Dus even hoofd op standje ik zie het huishouden niet vandaag, kan dat toch niet doen fysiek..
Bekijk bijlage 576122 Ik ben aan het schoonmaken en daarbij imiteer ik Freddy Mercury ‘I want to break free’...
Nee die heb ik dus gewoon nog niet gelezen Ik denk dat ik daar dan maar mee ga beginnen. Prima timing met de vakantie in het vooruitzicht
Bekijk bijlage 576127 Wachten op onze nieuwe bank die vandaag, 5 weken eerder dan gepland, gebracht word.
F-ing Hemaontbijt. Ik had me voorgenomen dat niet meer te doen maar ja. Het kwam toevallig zo uit en er is hier voor de rest niks open.... geen tijd vanochtend en nu 20 minuten over tussen 2 afspraken in. Bekijk bijlage 576128
Dit had ik nog niet gelezen. Ik vond de Mercedes trilogie ook heerlijk weglezen. Ik ga het boek direct bestellen.
Bekijk bijlage 576132 Ik geniet van de regen hier. Die geur is zalig en eindelijk kan de warmte een beetje uit huis...
Druk bezig met stageportfolio afmaken... nog twee weekjes bikkelen voor Mn P Oh ja, achtergrondmuziek: Regina Spektor - Samson... mooi!