Ik vond het eng om te maken (evenwichtsstoornis), dus ik fiets daar echt super langzaam Ik wil eigenlijk niet mijn telefoon vasthebben op de fiets, maar dit was wel zó bijzonder. En ik was al 20 minuten niemand tegengekomen op dit fiets/wandelpad, dus ik wilde het risico nemen.
Ik lig met mijn hondje op de bank. Eigenlijk mag ie niet op de bank, maar soms maak ik een uitzondering. Vind het zo gezellig.
Groot festival in het dorp met (maak me gek: ) vengaboys en dj Paul elstak, iedereen erheen en wij zitten zonder oppas lootjes getrokken en helaas pindakaas man won. Nu mijn ellende maar verdrinken met op de achtergrond de bas van de muziek op het festival... oh en de vogeltjes natuurlijk
Op de bank met thee en al in mijn nachthemd aangezien mijn babyzoon mijn broek, shirt en vest had ondergespuugd.
Slingers opgehangen voor zoon. Ik had bij het kopen alleen niet goed opgelet hoe lang deze slingers waren. Dus met een lullige 2,3 meter hangen ze in een hoekje van de kamer ipv door de hele kamer Gelukkig hebben we ook nog wat standaard slingers in huis.