Ik denk een soort vampiertandenshaped hoesjes (of hoe noem je dat, ik kom even niet op het goede woord) die je over je eigen tanden kan schuiven. Edit: oh, dat is het idd lees ik nu. Ik ben een beetje spuit 11.
Dat idee had ik gewoon ineens en het stond me wel aan. Volgens mij was ik aan het nadenken over waarom sommige mensen zich willen identificeren als mythisch wezen (weerwolven, centaurs, dat soort dingen zag ik laatst een keer in een online artikel) en toen dacht ik ineens aan vampiertanden en dat ik die wel eens zou willen uitproberen. Gewoon mijn hoofd dat zichzelf probeert bezig te houden als ik suffe dingen moet doen. En die fang caps bleven even hangen.
Das cool Ik wil eigenlijk ook nog eens mijn gezicht bleek schminken en ergens in de schemering op een afgelopen plek staan. Als iemand langs komt en me aankijkt; ‘kun je me zien?’ Mag niet van mijn man
Kinderen op bed en lekker op de bank een boek lezen. Het is heerlijk stil. Bekijk bijlage 576620 Ik mis alleen mijn wijntje nog!
Bekijk bijlage 576623 Kids in bed, bijna ex man is al een paar uur bij vrienden en ik trek er helemaal van bij dat hij er niet is . In die tijd de Was gedaan, woonkamer opgeruimd, keuken opgeruimd , oud papier alvast in de auto, glas naar de glasbak gebracht en dochter heeft voor het eerst haar hele lastige haar helemaal zelf gewassen en crème spoeling erin gedaan. Kids warme chocomelk en naar bed En ik nu heerlijk op mijn bed de race te kijken en te zp'en
Deze meneer legt het begrijpelijk uit: Maar ik blijf het gevoel hebben dat er nog iets aan ontbreekt. Ik ga er vanavond nog wat over nadenken.
Wij kochten altijd van die vampierengebitjes en plaktattoos bij de snoepwinkel. Gedachte: hoe, waar en waarom is het idee ontstaan dat die tijdelijke verkleedpartijen ineens permanent moesten worden?