Geïmproviseerde barbeque - ik kan de regen niet bezweren, maar De troepen moeten wél gevoed worden... Bekijk bijlage 576898 Muziek:
Helemaal onder de deken want ik heb gewoon kippenvel van de kou. Man heeft de waaier aan want die heeft het warm GTST kijken en zp'en
Ja klopt! Echter nu al zo'n 5 cm hoger dan volwassen vrouwtjes. Haar vader is ook mega groot dus geen idee wanneer ze stopt met groeien.
Het is inderdaad een joekel. Wij hebben ook een bruine lab. Vrouwtje van 18 maanden. Ook een fors exemplaar, maar vooral in de breedte .
Ik ben bezig om een zorgcontract af te sluiten met menzis voor de start mijn eigen praktijk. Bij elke verzekeraar moet dit voor 1 september, behalve bij menzis voor 1 juli. Dacht ik..... kom er net achter dat het 1juni was . Ik baal even heel erg. Menzis staat al bekend als de meest irritante zorgverzekeraar voor zorgverleners. Ze stellen belachelijke eisen en het zijn stel bureaucratische sukkels. Zo dat is eruit! Bijpassende muziek en dan heel hard.
Ik hoop het. Ik heb net uiteraard wel een aanvraag ingediend, maar ik begreep van een collega dat ze heel streng zijn. Nou ik ga het gewoon loslaten en voor 2020 weer een nieuwe kans. Ik zorg dat ik de rest wel goed regel en ik vraag aan menzis-klanten een kleine eigen bijdrage in combinatie met een lager tarief van mijn kant. Ik ga nu de zen-modus maar weer even opzoeken.