Weer even terug in bed gaan liggen. Gisteren ontzettend laat naar bed gegaan vanwege een dorpsfestival en vanochtend om 8:45 alweer bij zwemles gezeten... Ben ontzettend moe en heb straks nog een babyshower tot savonds laat.... Dus nu even chillen, op zp lezen en straks mijzelf klaarmaken voor volgende het feestje Bekijk bijlage 577594
Bekijk bijlage 577604 Vanochtend bij beide opa's geweest . Een half uurtje geleden de bovenstaande foto gemaakt
Even “stiekem” chillen op bed terwijl de rest van het gezin denkt dat ik met de was bezig ben (ben ik al mee klaar ).
Paar dagen niet de deur uit geweest omdat dat fysiek en mentaal even niet lukte maar vandaag motivatie gevonden om naar de sportschool te gaan, met goede vriendin. Heerlijk.
Daar had ik stiekem heel graag willen zijn. Ik hou van rare ‘bijzondere’ planten. Ik zie allemaal exemplaren die ik heel graag had willen hebben.
Volgend jaar weer een kans Het was echt heel leuk om te zien, vooral die 'levende stenen' en de aasbloemen enzo, heel bijzonder!
Waren de bijzondere planten ook te koop? Ik ben thuis allerlei soorten vleesetende planten aan het kweken. Na twee jaar hebben ze twee blaadjes en zijn ze 2cm hoog. Ik denk dat ik ze voortaan beter kan kopen .
Ja, die waren daar ook te koop! De planten waren allemaal zelfs erg goedkoop, stukken goedkoper dan bij het tuincentrum. Ik heb 3 vrij ordinaire vetplanten gekocht, maar helemaal volwassen en groot enzo, voor 3 euro per stuk.
Oké, wel al even bezig vanavond en nu dus een pauze. Maar vanaf nu mijn studie weer aan het oppakken met het vak dat ik het meest vreselijk vind. Ach ja, als ik dit haal dan moet de rest ook lukken
Dat is wat ik zo leuk vind aan ZP. dat je soms gewoon om een random reden aan een volslagen vreemde moet denken, en dat je daar gewoon een heel warm gevoel bij krijgt.