Leuke zeep vormen! Hier boek nr. 1 uit van deze week. Vorige week ben ik op 3 stuks blijven hangen dat is niet heel veel voor mijn doen. Ik heb nog 3 boeken liggen dus van de week weer naar de bieb. Bekijk bijlage 577736
Geen creativiteit vanavond, maar ik neem wel het gereedschap ter hand, want... er moet een ikeaatje in elkaar gescholden worden. Sorteren jullie ook altijd de schroefjes vooraf? Bekijk bijlage 577740 Bekijk bijlage 577741 Op de achtergond een show van Daniël Arends voor de cynische relativering en af en toe een kleine wijnbreak. Bekijk bijlage 577742
Pfff ik moet het helemaal alleen doen! Maar mijn man schenkt wel de wijn bij en herhaalt af en toe een grap van Daniël Arends. Dan sta ik daar te ploeteren en hoor ik grinnikend achter me: "Al mijn meubels zijn van kroepoek hihihi"
Mijn beestjes liggen samen te relaxen en ik moet de keuken opruimen en de was doen, maar ik hang nog op de bank.
Bekijk bijlage 577784 Koffers van zolder halen en inpakken. Hebben namelijk vanochtend besloten dat we morgen op vakantie gaan