We gaan naar Spanje! Eigenlijk vooral omdat onze verbouwing uitloopt en we niet meer bij konden boeken bij t appartement waar we tijdelijk in verbleven. Met vier kinderen midden in de zooi zitten en de natte verf vind ik niet zo handig heb ik vandaag ontdekt
Oudste een tekening aan het na tekenen en de jongste aan de boterham. Wachten op papa want die komt straks met een lekker broodje voor ons Bekijk bijlage 577799
Zo, projectflatpack is eindelijk afgerond (beetje veel wijnbreaks gehouden gisterenavond dus ik kreeg hem niet af) en meteen de nieuwe vetplanten van de Bijzondere Plantenbeurs een plekje gegeven. Ik ben er blij mee. Bekijk bijlage 577801 #blessed #namaste #ikhebeenschroefjeover #nofilter #wokeuplikethis #toomanywinebreaks #waarlaatikaldatverpakkingsmateriaal #hashtag
Je zou het nog beter doen met een spatie tussen de # en het woord # ikweetniethoehashtagswerken # ikgameemetdetijd # 60plusser
En door naar de sportschool, en hier mag ik blijven tot 22:30 Oh en Fans van kings of Leon in m’n oor.
Met een kop thee even naar een spelende baby aan het kijken (die ik bewust even buiten beeld heb gelaten.
Ehm oké hashtags... #vakantie #frankrijk #centerparcs #genieten #zelfderitmealsthuiswanteriseendreumesmee #middagslaapje #croquemadame #waarisdezon
Koekjes bakken. Ik ben niet zo goed in koekjesdeeg maken, ook niet met een pak. Weet iemand waar je kant en klare deeg voor koekjes kan kopen?
Kleine baas heeft het gepresteerd om gisteren overdag niet te slapen. Van 0.00 tot 5.00 geslapen. En vanaf 5.00 non-stop wakker. En dan nog steeds super vrolijk zijn, hoe dan?! Ik ben zelf op dit moment een draak na vier uurtjes slaap. Achtergrondmuziek; absolute stilte, misschien dat er dan nog een slaapje in zit.