Nog nooooit van gehoord. Maar dat lijzige Britse doet me meteen denken aan de Smiths. En dan is dit mijn favoriet, deze plaat heb ik helemaal grijsgedraaid
Ik zou ongeveer €65 per vaasje wel oke vinden? En voor grotere vaasjes meer. Zijn dat de prijzen die je in je hoofd hebt? Heb zelf weinig verstand van de apparatuur hoor, dus geen idee of dat rendabel is.
Ik zat zelf tussen de 50 en 60 euro te denken, maar mooi om te zien dat jij ook rond die koers uitkomt. De meeste mensen denken snel aan de prijzen die ze in de Intratuin zien, maar dat is uiteraard niet hetzelfde als handwerk in beperkte oplage. Cool, thanks
What she said : "I smoke 'cause I'm hoping for an Early death And I need to cling to something!" Bekijk bijlage 578164 Vroeger, toen ik nog kettingrookte, dacht ik regelmatig aan die zin Edit/// wat een eenzaamheid, in dat nummer.
Ah mooi haha! Nee vind ze heel gaaf, maar vind ook dat je voor handwerk (en dus iets bijzonders) meer mag/moet betalen!
@Manque wij gebruikten als simpele richtlijn bij schilderijen/tekeningen: breedte + hoogte van het werk keer 2. Dat is vaak een 'oké' prijs. Het getal waar je mee vermenigvuldigd kan lager zijn (bijvoorbeeld simpel papier ipv een doek) of hoger (duur materiaal, gevorderde kunstenaar). De richtlijnen wb 3D werk weet ik zo gauw niet.
Samen met jongste zoontje aan het lunchen, hij broodje pindakaas en Nutella. Mama geroosterde broodjes met avocado en tomaatjes. Avocoda beetje op smaak met peper/zout en extra vierge olijfolie.