Bekijk bijlage 578269 Vanochtend mijn eerste college gegeven. Ik was echt vreselijk zenuwachtig, maar gelukkig kreeg ik enthousiaste reacties. Nu genieten van mijn welverdiende rust met een boek op de bank (en de kachel aan ).
Het was de eerste keer en ik gaf vandaag een vak bij de post master opleiding voor orthopedagogen. Het onderwerp was de sociaal- emotionele ontwikkeling van dove en slechthorende jongeren. Vrij specifiek onderwerp. Wel erg leuk om mensen te laten kennis maken met de dove wereld.
Zoonlief hangt op de bank met een filmpje, als dat klaar is gaat hij lekker naar bed. Het is vrijdag en dan mag hij bij mij in bed. Extra speciaal voor hem.
Rondje tuin gedaan. De boer hiernaast is druk bezig geweest... Bekijk bijlage 578296 En kleine kuikentjes worden groot... Bekijk bijlage 578297
Wat hier altijd helpt is brandwondenzalf. Koelt goed! Zal je wellicht niet bij je hebben, maar is misschien wel te koop.
Of die ijskoude fles Sangria langzaam heen en weer rollen op de pijnlijke plekken (en af en toe een flinke teug uiteraard). Doet wonderen!