Die kleine lelijkerd is er weer. Mijn ouders gaan wel heul veul weekendjes weg de laatste tijd, dat doen ze goed. Bekijk bijlage 578310 Muziek: Gedachte: Al een paar avonden niet in mijn atelier gewerkt, of maar heel minimaal. Ben echt passief en down en blegh. Niet goed voor de creativiteit.
Laat ik ook eens meedoen. Dilemma: ik wil koffie maar heb een kat op schoot... En luister niet eens muziek, hoe triest.
Bekijk bijlage 578368 Bekijk bijlage 578369 Ben aan het behangen. Heb ruzie met een bubbel. Muziek: nieuwe cd van Snow Patrol
Even aan het relaxen. In de tuin geklooid vandaag. Bekijk bijlage 578396 En Hugh Hefner is aan het verven ... Bekijk bijlage 578397
Ik kijk samen met mijn zoontje naar Blaze en de monsterwielen en we gaan zo wandelen Bekijk bijlage 578407
Me even k*t voelen, ik mis volwassen mensen in mijn leven.. papa van de kids is bij onze gezamenlijke vrienden, hij was vandaag lekker auto's kijken en ik met kids bij speeldag dus helemaal prima. Onze zoon is een hele moeilijke eter en dochter heeft geen zin in de dochter van die vrienden .. dus dat de mannen om 18:10 hier kwamen met het idee bij hun te gaan eten en dan wel nu weg en chinees halen zag ik alweer een hele hoop gezanik van de kids erbij komen en ze binnen 5 min klaar hebben om weg te gaan en daar had ik zo geen zin en dus heb ik gezegd ga zelf maar... maar man wat zou ik daar vanavond gewoon willen zitten zonder gezanik aan een wijntje.. soms voel ik me gewoon gevangen in de verantwoordelijkheid en de problematiek van onze zoon.. en dan in dit geval dat dichter ook de hele dag al roept ik wil niet met l spelen... voel me nu gewoon zwaar klote en eenzaam . Met een mars ijsje dat dan weer wel.. Bekijk bijlage 578421 ga me zo maar weer opmaken voor een avond alleen