NU (fototopic)

Discussie in 'De lounge' gestart door Manque, 5 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Knuffel. Ik snap je helemaal, mijn zoon is ook een gigantisch moeilijke eter (en op sociaal vlak een uitdaging, zacht uitgedrukt). Persoonlijk zou ik een patatje voor hem hebben gehaald, een paar bananen meegenomen, en gewoon gegaan zijn, maar ik begrijp ook dat het op stel en sprong niet makkelijk is. Hopelijk was je ijsje wel lekker...

2. Manque

Manque Niet meer actief

@famoffour
    Ik herken het gevoel van gevangen zitten in de verantwoordelijkheid. Ik heb hetzelfde met onze zoon en daarbij voel me meteen super schuldig. Het is zo'n onschuldig wezen, heeft er helemaal niet om gevraagd om hier te zijn, leeft in een wereld die zich maar moeizaam aan hem aanpast en ik ben daar verantwoordelijk voor en het is een zwaar te dragen last. Ik voel me daar ook vaak eenzaam bij.

Zijn er wel dagen dat je (ex-?)man de zorg voor de kinderen overneemt en jij gewoon iets voor jezelf kunt gaan doen?

3. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.922
    5.179
    113
    Knuffel!!

4. Marchella

Marchella Niet meer actief

Bekijk bijlage 578431
    Dochter en ik genieten van onze aardbeien en we kijken op tv naar Speed 2
    Zoon ligt net op bed.

Whysteria en Manque vinden dit leuk.
  5. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.379
    28.671
    113
    Schuurpapier, Blijdorp, Nellie4 en 12 anderen vinden dit leuk.
  6. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.379
    28.671
    113
  7. Manque

Manque Niet meer actief

Oh wat een prachtig ventje! En een heeeeel leuk rugzakje :)

Nog bedankt voor je knuffel van gisteren trouwens x

KleineLai vindt dit leuk.
  8. Jules!

Jules! Bekend lid

26 jun 2017
    822
    1.065
    93
    Vrouw
    KleineLai vindt dit leuk.
  9. Jules!

Jules! Bekend lid

26 jun 2017
    822
    1.065
    93
    Vrouw
    @famoffour en @Manque
    *knuffel*
    Het is zwaar en dan mag je je zo nu en dan flink rot voelen. Dat doet niets af aan de liefde voor je kind. En inderdaad regelmatig wat voor jezelf plannen om op te laden.

Whysteria vindt dit leuk.
  10. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

@famoffour knuffel!

Ben gedeeltelijk aan het genieten en gedeeltelijk aan het vloeken om de nieuwe muur. Vind de kleur en het patroon gaaf, maar tegelijkertijd is het met dit behang veel duidelijker hoe slecht de kwaliteit van de muur zelf is. Overal zitten hobbels en bobbels :(
    Hoop dat het nog bij trekt..
    Bekijk bijlage 578437

Colour, Manque en tuc vinden dit leuk.
  11. tuc

tuc Niet meer actief

Netflix,wijn en verder niks...
    20180623_204501.jpg

Jules!, Manque en Whysteria vinden dit leuk.
  12. Manque

Manque Niet meer actief

13. Manque

Manque Niet meer actief

Leuk hoekje hoor :) Mooie stoelen! Die bobbels zie je straks niet meer joh. En anders hang je er wat voor :thumup:

In your eyes vindt dit leuk.
  14. Whysteria

Een paar vliegenstrips bijvoorbeeld... :roflmao:

Schuurpapier, Marchella, einad en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. tuc

tuc Niet meer actief

House of cards weer opnieuw...:oops:

Manque vindt dit leuk.
  16. Manque

Manque Niet meer actief

Ik heb er geen meer! Maandag maar eens naar de Blokker, wat 'zomerslingers' kopen.

17. famofthree

famofthree Fanatiek lid

13 sep 2017
    1.024
    1.031
    113
    Vrouw
    dank jullie wel meiden !

ik heb eerst maar eens rustig de kinderen hun voeten gewassen in de gootsteen, altans dat was de bedoeling het werd 2 kids badderen in de gootsteen. hihi past nog net .. dat helpt om alles weer even een plaatsje te geven.. gootsteen is 80 bij 65 overigens haha zo'n ouderwetse grote bak die over het aanrecht uitsteekt.

@Whysteria : het is soms een heftig iets zo'n kleine met een gebruiksaanwijzing.. als ik een half uur de tijd gehad had, had ik een pak aardappel puree gepakt/pot appelmoes en gaan met die banaan. Maar ik was mentaal niet opgewassen op de haast nu..

@Manque : Ja het is een extra verantwoording die soms loei en loei zwaar is. vanmiddag waren we op een speel doe dag. heel leuk en het ging ook super goed, veel bekenden en volop interessante dingen voor hem.dan de laatste 10 min is het teveel en is het niet meer halen van een beker drinken genoeg om hem in een frustratie schreeuw bui te gooien. nu draai ik mijn hand daar niet voor om, maar vind het dan zo zonde.. zo'n leuke middag eindigd dan voor zijn gevoel weer in frustratie en boosheid.
    Mijn bijna( rechter heeft papieren getekend/nu nog inschrijven) ex man neemt ze regelmatig over hoor, die twijfelde ook om weg te gaan heeft 2 x gevraagd weet je het zeker.. dus dat is geen punt er zijn veel dingen een punt maar hij is een prima papa over het algemeen..
    maar ik ben volledig afgekeurd en daardoor heel veel thuis en dus de hoofdverzorger voor de kinderen en dan is het constante zorgen soms even teveel.

nu lekker met wijn en groente chips op mijn bed met mijn laptop erbij. om te zpén en misschien nog een spelletje.. even zonder foto dus want mijn mobiel is leeg.

18. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Thanks! Ik ben sowieso nog aan het kijken naar iets voor boven de haard, maar ik weet nog niet wat. Ik vind alles stom, te cliché of te duur. Misschien dat vliegenstrips inderdaad een idee zijn, is in ieder geval betaalbaar en origineel :roflmao:

KleineLai en Manque vinden dit leuk.
  19. Whysteria

Ik herken dit heel erg bij mijn zoon. Honger en dorst geven echt bizarre reacties soms. Het heeft ons heel lang gekost erachter te komen. Tegenwoordig doen we aan preventief voeden.. (Lees: continu bananen en andere kleine snacks voorhanden hebben).,

Manque vindt dit leuk.
  20. famofthree

famofthree Fanatiek lid

13 sep 2017
    1.024
    1.031
    113
    Vrouw
    t is bij hem dan nog meer dat ik niet nu kan voldoen aan wat hij wil. want het kan ook andersom zijn dat ik hem drinken geef en dat hij flipt over dat hij eerst nog over een weet ik veel wat moest springen.. lekker duidelijk.. :confused:;)

bananen weigert hij tegenwoordig helaas, alleen op wraps eet hij die in plakjes en dan niet te dik en dan beleg je de wrap ermee als een zwaard en dan blijven er dus stukjes over maar die mogen niet los op een andere wrap want dan kan hij hem niet helemaal vullen... :rolleyes:

ik heb wel vaak drinken mee inderdaad en iets te eten zodat we vrij snel meneer kunnen voorzien van voesel wat hij lust.

maar goed . morgen zijn de kids voor ex man en ga ik bij de vrienden waar ik nu niet heen kan de race kijken.. :D:D:D:D:D:thumup::thumup::thumup::thumup::thumup::thumup:

Whysteria en Marchella vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina