NU (fototopic)

Discussie in 'De lounge' gestart door Manque, 5 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.906
    9.429
    113
    Gelderland
    Bekijk bijlage 579150

Net mijn jongens naar school gebracht.. gister rapportjes mee, groep 4&5 in het vooruitzicht.
    Pff wat gaat het snel!

Nu dus aan het poetsen op AliB :p

Whysteria en famofthree vinden dit leuk.
  2. famofthree

famofthree Fanatiek lid

13 sep 2017
    1.024
    1.031
    113
    Vrouw
    Bekijk bijlage 579162

Neefje gezelllig te spelen vandaag .. met nu als geluid winnie en pooh op de tv..

Whysteria en Adje vinden dit leuk.
  3. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.296
    25.760
    113
    Mijn zoon die de plantjes water geeft, en daarna de kussens van de tuinset (heb maar even ingegrepen :D), zichzelf en en kartonnen doos die nog opgeruimd moet worden. En ergens op het gras heeft hij met zijn gieter een plasje gemaakt en stampt erin.
    Geen muziek, alleen speelgeluiden van zoon en wat kwetterende vogeltjes. Heerlijk! 0BAA4DFA-6A5F-4578-93FD-BCB2AC9985AC.jpeg

Muck, Blijdorp, Nellie4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Manque

Manque Niet meer actief

Bijna tijd voor het oudergesprek! Spannend, het is mijn eerste en mijn man kan er helaas niet bij zijn.

Bekijk bijlage 579225

Cute strijkplankje. Ze stomen mijn zoon hier goed klaar voor de echte wereld, zo te zien.

iMoeder, famofthree, Blijdorp en 7 anderen vinden dit leuk.
  5. HvO

HvO Niet meer actief

0BB86522-E434-403A-A1A4-8CAEBDC013B2.jpeg

Flessen uitkoken. Voel mij altijd een beetje mad scientist met mijn tang. :roflmao:

Op de achtergrond Volbeat - Lola Montez.

Zonnestralen, Blijdorp, KleineLai en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Hopelijk was het een positief gesprek?

7. Whysteria

Ik zit een tekening te bekijken die mijn zoon uit school meenam. Hij heeft grote plannen voor de tuin... :roflmao:

Bekijk bijlage 579256

Riene, Nescio, Muck en 9 anderen vinden dit leuk.
  8. Manque

Manque Niet meer actief

Wat een artiest :D En leuke plannen inderdaad...! Nu weet je in ieder geval wat je te doen staat, moeders.

Oudergesprek was gewoon zo'n standaard halfjaarlijks praatje. Maar ik vond het niet zo heel positief. De juffen van mijn zoon snappen niet zoveel van hem, kennelijk waren er voorheen speciale klasjes voor kinderen die functioneren op zo'n laag niveau en die zijn er nu niet meer, dus het zijn grote klassen geworden (12 kinderen) van alle niveaus door elkaar... En deze specifieke juffen hebben dus weinig tot geen kennis van laag functionerende, nonverbale autisten. Lekker dan. Dus ik heb in de 20 minuten tijd zoveel mogelijk uitgelegd en aangekondigd dat ik ze alle onderzoeksverslagen ga mailen en dat ze die maar eens aandachtig moeten gaan lezen. Ik word er niet blij van, dat mijn kind ergens 5 dagen in de week is waar ze niet begrijpen wat zijn 'aandoening' inhoudt.

crystals, iMoeder, Colour en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Whysteria

:( Da's bagger dan. Heel begrijpelijk dat je daar niet blij mee bent.

Colour en Manque vinden dit leuk.
  10. danip

danip Actief lid

7 dec 2015
    311
    206
    43
    Whysteria en Manque vinden dit leuk.
  11. Manque

Manque Niet meer actief

Ja... je verwacht toch dat speciaal onderwijs wel een plekje heeft voor zo'n kind. Maar goed, we kijken het nog een half jaar aan. Als ik dan geen wezenlijke verbetering zie, vraag ik ontheffing van de leerplicht aan en gaat hij naar dagbesteding. Ook leuk. Lezen en schrijven lijken me toch (in ieder geval de komende jaren) een beetje te hoog gegrepen, dan kunnen we het maar beter zo aangenaam mogelijk maken.

Louise11110, Nescio, iMoeder en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. Nimue

Nimue Niet meer actief

Bedankt nog voor de tip, heb Kati opgezocht en ik denk dat ik daar echt wel wat aan ga hebben. Hoe ken je haar trouwens als ik vragen mag? Uit interesse of heb je zelf ook een eetstoornis oid (gehad)?
    Je hebt gelijk, in behandeling gaan is het beste. Ik heb er vandaag dus eens over nagedacht waarom ik eigenlijk persé niet meer in behandeling wil. Het is denk ik vooral de manier waarop mijn vorige behandeling was wat me tegen houd. Ik ga toch nog eens serieus overwegen om weer in behandeling te gaan, ergens anders. In mijn eentje gaat het me toch niet lukken ben ik bang.

OT: lig in bed dus weer geen foto, muziek:
    Simon and Garfunkel

iMoeder, Blijdorp en Marchella vinden dit leuk.
  13. HvO

HvO Niet meer actief

A0F1CEA4-6504-4C49-9021-CC5109549672.jpeg

Goedemorgen wereld. Geen muziek maar One Born Every Minute UK op de achtergrond.

Whysteria, Colour en HooyoShimbir vinden dit leuk.
  14. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.358
    28.603
    113
    @Manque , heel vreemd dat ze gewoon niet weten wat ze moeten doen met hem. Je zou toch zeggen dat ze zich inlezen in een kind?

@Whysteria , ruimte zat in jullie tuin voor de plannen van jullie zoon. Ik zag ook genoeg hout liggen, dus hakken en zagen maar! :D

@danilina , sterk van je dat je inziet misschien toch hulp nodig hebt! Ik hoop dat het is wat je zoekt.

@ hier,

Niet helemaal eerlijk want deze foto is van gisteren. Een hele blije zoon in de speeltuin:
    Bekijk bijlage 579308

NavyCrimson91, Marchella, Nimue en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. Marchella

Marchella Niet meer actief

Ik vind het fijn te lezen dat je het serieus in overweging neemt. Het is natuurlijk zwaar ruk dat je hier zo mee worstelt want meid je bent echt zo prachtig! Ik hoop dat je dat ooit zelf ook (weer) kunt zien.
    Succes! :)

Sifra en Nimue vinden dit leuk.
  16. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Ach, dat snoetje!!

17. Nimue

Nimue Niet meer actief

Lief! Dankjewel.

Nu: oppashondje uitlaten, heerlijk met dit weer. Bekijk bijlage 579322

Colour, famofthree en Whysteria vinden dit leuk.
  18. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

In de "voortuin" in de schaduw en de wind kippevel aan het kweken, omdat ik net kotsmisselijk werd van weer een galstenenaanval in combinatie met een vreselijke verkoudheid. Lekker einde van de vakantie, hopelijk vanmiddag beter. Straks man voor ecg en dan naar park/strand op zoek naar verkoeling.
    (De tegels zijn uitgekozen door de buurman. We hebben een soort gedeelde opgang.)

15302597612582423099494341949038.jpg

Colour en Whysteria vinden dit leuk.
  19. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.468
    17.412
    113
    Boodschappen gedaan. Nu even pauze buiten.
    Geluid: zwembadpomp met watervaleffect (bad is aardig leeg maar moet binnen een week toch weg, is lek en wij vakantie). Mijn 2 kleintjes die buiten spelen. Schoolpleingeluiden

Bijgevoegde bestanden:

Blijdorp en Whysteria vinden dit leuk.
  20. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Nescio, Whysteria, Colour en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina