Hier allebei in bed, even een laatste fles en dan slapen. Ik hekel deze zomernachten qua temperatuur, in de nacht niet slapen en dan de avond daarna Bekijk bijlage 579811 wat vroeger naar bed ivm moeheid en dan weer niet slapen
Nou maar hopen dat hij morgen noet weer een fles wil op bed. Hij ligt nu naast me op bed en "slaapt" als ik niet beweeg. En zoals je kunt zien is het niet de eerste x dat hij naast me ligt
Chips was op wel even aflevering Faking it gekeken met tuc's. En toen begon hij weer dus maar naar bed gegaan
Toen hij eenmaal doorhad dat ik echt ging slapen gimg hij gelukkig ook goed slapen. Hij is de 3e die vaak naast me wil, alleen oudste dochter niet. Maar die andere 2 lagen stuj beter stil
Hét voordeel van in de zomer zwanger zijn... zoveel lekker fruit! (Schiet op mama!!!) Bekijk bijlage 579844
Bellenblaassop aan het maken voor reuzenbellen ( die je met stokken maakt) Leuk voor mama..ehm..Carmen!
Haha als ik met mijn dochter slaapt, ligt er zo'n voedingskussen tussen ons in, zodat ze mij niet in elkaar schopt Lekker! En wat een schatje Haha veel plezier! Mmm jammie, geniet ervan!
Restje pasta salade eten van gisteren Op de achtergrond: vogelgeluiden en zo nu een dan een gil van Dochter.
Met nog 1,5 week te gaan is de voorpret begonnen hier. Mn 3 pagina lange lijst uitgeprint en eens beginnen met checken wat we hebben.
Na het huis gesopt en gezogen te hebben en het speelhoekje van mn dochter aangepakt en veranderd zit ik even in de zon op zp totdat ik mn dochter moet ophalen van t kdv
Voor maffe eetgewoonten hoef je niet zwanger te zijn. Griekse yoghurt met brownie. Op de achtergrond het gesnurk van baby en vriend.
Oké, niet helemaal nu, een uurtje geleden. Carmen wil allemaal ingewikkeld creaties in haar haar en kwam eigenlijk nooit verder dan een halfgelukte schuine invlecht. Gisteravond op Pinterest gekeken en vanmorgen deze vlecht nagemaakt. Was lastig, mijn dochter heeft een flinke bod haar én een vlecht in gehad vannacht waardoor er nog meer slag dan normaal inzat.. Maar voor een eerste poging vond ik het nog best aardig gelukt. Nu op de achtergrond Britney Spears, oops i did it again
Bekijk bijlage 580071 Gewoon lui. Nadat ik mijn week schema voor komend schooljaar gemaakt heb, de jongste gaat ook naar de basisschool en moet echt een planning hebben. Ook een overzicht van de musea die ik wil gaan bezoeken gemaakt. Dat vind ik wel echt heel fijn dat ik daar wat meer tijd voor ga krijgen... achtergrond muziek: