Oh dit lijkt me ook heerlijk. Jammer dat mijn hele familie in de randstad woont en ik die teveel zou gaan missen, anders had ik het wel geweten hoor.
Zoon bekijkt graag van dichtbij hoe wielen draaien. Ditmaal op de trampoline met zijn autootje. En ik zit heerlijk in het zonnetje dat dan weer te bekijken.
Woensdagochtend thuiswerkochtend. Ik ben bezig met het scoren van een iq-test. De gedachte die ik erbij heb, is dat hoe makkelijk je buiten de maatschappij valt als je afwijkt van het gemiddelde. Wil of kan je niet aanpassen aan wat normaal wordt gezien, heb je een probleem. Ik krijg er een triest gevoel bij.
Mijn familie ook en dat vind ik inderdaad moeilijk. Gelukkig komen ze vaak langs voor een weekend. We hebben een klein gastenverblijf in onze tuin. Het klinkt chiquer dan het is hoor, maar ideaal .
Alsof het gemiddelde synoniem staat voor normaal. Gevaarlijke gedachte. Zie wo II voor het resultaat.
heerlijk in de tuin zitten. Hier is een lekker windje ( zoals altijd wel) maar straks als dochter op bed ligt ga ik tv kijken heerlijk ff niksen.
Wij vinden inderdaad ook elk muizenstapje een enorme stap vooruit! De hongerprovocatie test is best heftig en sneu.. maar dat houdt in dat ze twee/drie weken opgenomen wordt en ze niets via de sonde krijgt. In de hoop dat ze dan zoveel honger gaat krijgen dat ze wel gaat eten/drinken. Wij als ouders mogen dan ook niet bij de eetmomenten aanwezig zijn, dit wordt door de verpleegkundigen gedaan.
Bekijk bijlage 575845 Ik zit weer eens een live stream te bekijken. Over een paar minuten gaat er nieuwe crew voor het International Space Station de lucht in. Ik word blij van ruimtevaart en kijk graag live naar lanceringen. Als mensheid verleggen we steeds weer de grenzen.
Aan het ontwaken in bed. Gedachte is: 'ugh, ik wilde dat ik kon uitslapen'. Ik heb echt heel lang wakker gelegen vannacht dus ik hoopte echt uit te kunnen slapen, maar ik ben zo'n verschrikkelijk ochtendmens...