Dat is echte popcorn, als natuurlijk alternatief voor bubblewrap. Alleen daarom vind ik dat bedrijf al leuk. Tel er bij op dat de producten onwijs in prijs schelen.. en ik ben vaste klant.
Nog even sneaky wakker. Iedereen ligt al in bed. Beste moment van de dag... Bekijk bijlage 581338 Qua muziek moet ik n.a.v. een aantal recente (voornamelijk vaccingerelateerde) topics ineens heel erg hieraan denken:
Dussssss... het is 05:45 en ik zit al een kwartier buiten in de tuin nadat ik de hond had uitgelaten... ben me sleutels vergeten en iedereen ligt nog op bed Ik hoor het gejammer van me dochter maar die hoort mij niet roepen Bekijk bijlage 581346
Bekijk bijlage 581352 Bekijk bijlage 581351 Tijd om te trainen. Survival is zo gave sport. Als je geen problemen met blauwe plekken, blaren en schaafwonden hebt, kan ik dit echt aanraden. Apenkooi voor volwassenen .
https://www.jerseybeautycompany.co.uk Ik heb daar nu een stuk of 5 x besteld en het gaat altijd goed. Het duurt wel 7 tot 10 dagen voor je je pakket hebt, maar dat heb ik er voor over. Ze hebben nog meer bekende merken en regelmatig leuke acties.
Als ik jou foto's zie krijg ik ook weer zin om te varen Ga denken snel m'n broertje vragen wanneer we mee kunnen varen
Ja gelukkig hebben de kinderen nog 12 weken per jaar vrij en kunnen we ook veel weekenden naar boord. Nu nog leuk werk graag